דיאלוגים מהזרג...פסטיס!

גידי42

New member
דיאלוגים מהזרג...פסטיס!

עקב לחץ מתון אך עיקבי ומתמשך מצאתי את עצמי בתיאטרון הבימה, יושב שעה וחצי ומקשיב ל-3 נשים מדהימות (איילת זורר... איפה היית שהבשלתי?) מדברות על, אל, מתוך הואגינה שלהם!!! הייתם מאמינים? אין אין גבולות.. הייתי צריך לצבוט את עצמי מדי פעם לוודא שזה אכן קורה במציאות. ישר איך שהגעתי הביתה התיישבתי לכתוב את המחזה , השוס הבא על בימות ברודווי וה-WEST END . דיאלוגים מהזרג (שם זמני). מה אתן חושבות , לנו אין מערכת יחסים מורכבת ומתוסבכת עם האיבר החשוב ביותר בגופינו. נראה אתכן יושבות ומקשיבות שעה וחצי לשיחות של גברים לפין שלהם. ולנו יש בעיות... זה לא כמו לכן.... אם זה יתפוס יהיה גם המשך: סונטה לאשכים... אני, את כל ההצגה העברתי בפנטזיות על איפה ומה הולכים לאכול. עקבהעובדה שכבר השקענו 16 ש"ח בחניה , היה ברור שהמקום שיבחר יהיה בסמוך לתיאטרון. לאחר התלבטות שנמשכה כאמור כשעה וחצי בין מרמורק, אלי אולי והסושי בר במרמורק נפל הפור על פסטיס. כן שוב פעם. ושוב לא התאכזבנו... (למרות כמה קיטורים וביקורות לא אוהדות שנכתבו כאן לאחרונה) אין על פסטיס: ביסטרו צרפתי שכמו היה ממוקם בלב הרובע השלישי בפריס.ישבנו על המירפסת בחוץ ומזג האויר הסתוי + שד' רוטשילד המקסימים והמטופחים הטיסו אותנו ישר לצרפת. הפעם נתחיל מהשרות. היתה לנו מלצרית מדהימה בשם שרון שקיטרה כל הזמן שלכולם יש את אותם הערות בנוגע לשמה (אין ספק שהחיים של השרוניות כבר לא משהיו לפני התוכנית הדבילית "קחי אותי שרון") ולמראה שלה (בלונדינית מהממת) אבל הראתה איך מלצרית חמודה ואסרטיבית יכולה להפוך ארוחה לחויה מצחיקה ונעימה. (שרון, על תדאגי תמצאי משהוא אחר או שהוא עוד יחזור על ארבע..) אין ספק שההצגה פתחה לנו את התיאבון.... בעוד אנחנו סוקרים את התפריט מכל צדדו (ואת שרון כמובן..) הזמנו מרגריטה פאסיפלורה (17 ש"ח שזה ממש זול יחסית) שהיתה סמיכה וטעימה מאד אבל נשלחה אחר כבוד בחזרה לבר לצורך חיזוק בטאקילה. (ברמנים , כדאי שתפנימו אם היינו רוצים גזוז , היינו מזמינים, מרגריטה זה משקה אלכוהולי כאילו... אז אל תעבדו עלינו) קמפארי תפוזים (35 ש") ו2 קולה. מהמנות הראשונות בחרנו פטה כבד כפרי (34) ומרק היום (24 ) שהיה על טהרת הארטישוק הירושלמי, שהפך להיט בכל המסעדות. (כנראה עברו את המיכסות ויש הרבה ובזול...). כמובן שאי אפשר בלי הבאגט האולטימטיבי שמתומחר ב- 8 ש"ח. הפטה הוגש עם קלי ובתוספת מין ריבה מתוקה והיה פשוט מעולה. המקר היה סמיך וחם וזה משמרק צריך להיות. אחרי שהוגש לנו האמרלנד ריזלינג ברקן (70 ש"ח) התפננו לצמנ העיקרית: מחבת פירות הים האחת והיחידה (160 ש"ח לזוג) שמכילה הכל , הרבה וטעים (מולים, קלמרי פריכים ורכים, שרימפס וסרטנים בציר סמיך של מרק דגים. פתאום השתרר שקט בשולחן. לא שרון ולא כלום. מיצמוצים של הנאה שעה שהשרצים הקטנים והחביבים עשו דרכם לקיבה. לגימת יין, שרימפס, וחוזר חלילה. ככה לאט לאט עש שאפילו נוזל (שנאכל בכפית) לא נשאר. מה צריך יותר? שרון, הביאה מגבונים לחים, כערת מים לשטיפת הידיים, קינוחים (לא משהוא לספר הביתה)קפה ותה. שילמנו 499 ש"ח. התשר נשאר סוד כמוס ביננו לשרון שזכתה גם לשבחים אצל מנהלת המישמרת הקשוחה. אך איזה לילה קסום! פסטיס, מקום מעולה ושלא יספרו לכם מעשיות!
 

liti

New member
במשפט אחד חיזקת את תורת הקב"א

אין ספק שפסטיס הוא מקום מעולה לאכילת דגים ומאכלי ים אך לא המקום לקינוחים. לשם כך נפתחה לה סנטרל הנמצאת במרחק הליכה, אך כידוע אתה איש של קינוחים כך שלא נראה לי שהיית טורח. אני מחכה בקוצר רוח למחזה דיאלוגים מהזרג ובהחלט מצפה שהוא יוקדש לי. מה, לא מגיע לי? ואגב, מילא שרון, אבל רחמים על כל האסתיות...
 
גיד- מה המצב איתך?

("תגיד הכל בסדר..."
) נתחיל עם זה שטעם זה עניין אישי
מונולוגים מהוגינה אכן נהדר. הייתי עם מהממי במוצאי כיפור לפני שנה וזכינו לשורה ראשונה מול ה*** של איילת זורר שהרבתה להחליף סיק/כול חילוף ברגלים... ו"בא נחת למהמם"
העיקר שנהנת- אני נותנת לך את פסטיס מתי שרק תרצה...
 

meravbr

New member
17 ש"ח למרגריטה ?????? יפה!

עשית חשק, למרות אכזבות העבר....
 

sharonchi

New member
פסטיס 2

אולי יש שתי פסטיס? אני חשבתי שאכלתי שם אבל זה לא נשמע כמו אותה מסעדה.. ולגבי הואגינה - אמנם לא הייתי בהצגה, אבל נראה לי שהפואנטה שלה היא שאחרי ששמענו הכל מכל על זרגים, הואגינות יוצאות מהארון ולאו דוקא בשביל לשעשע גברים, אלא פשוט משום שהן שם.
 

גידי42

New member
או יש עוד אפשרות...

שלא אכלת עם האדם הנכון? סתם סתם סתם.... יכול להיות ששמעתם הכל מכל על זרגים. אני למשל שמעתי הכל מכל על עכוזים וזה עדיין לא אומר שאהנה מהצגה שבה מדברים כשעה וחצי על התחת. בכלל מה יש לדבר על זה, צריך יותר לעשות ופחות לדבר! ובזה רובנו לוקים! אבל האמת, כדאי שתלכי ולו רק לראות את גילה אלמגור, הגברת הראשונה, איילת זורר המקסימה, ועידית טפרסון הסקסית במפגן משחק מרשים ביותר וזה למרות שהן לא קמות מהכסא!
 

גידי42

New member
../images/Emo88.gifאגב, שאלה שעלתה לי בראש...

אפשר להחליף את הכינוי המעליב והמשפיל (לטעמי): "כוסית" ב: "ואאו איזה ואגינלית? " נשמע הרבה יותר פוליטקלי קורקט!
 

Kula1

New member
איזה טוב לשמוע...(לגבי הואגינה)

כי בדיוק הזמנתי לי ולחברה כרטיסים לסוף החודש ועכשיו כשגם יש אלכוהול לא יקר בקרבת מקום, בהחלט נאמץ את הבילוי אגב, גם בארטישוק מחירי האלכוהול ירדו כמו גם בבר מסעדה החדש והמוצלח לבנטיני האם קונספט חדש (ומבורך יש לאמר) פוקד את אזורינו... פתאום לשלם 40 ש"ח על מרגריטה או כל קוקטייל בסגנון נראה כמו בזבוז כסף משווע... ואגב, התענגתי על כל מילה בביקורת...
 

Amoureuse

New member
גם אני נורא אוהבת את פסטיס

אמנם לאחרונה קצת גיוונו אז לא הגענו לשם, ואמנם גם היו טיפונת נפילות בפעם האחרונה שהיינו שם, אבל זה לא שינה את האהבה שלנו למקום. אולי התמחור הנמוך של המרגריטה נובע מהקמצנות באלכוהול? מין טריק כזה של גזוז מחוזק בזול? שיטה טפשית כמובן... אבל בימינו עם ה"מצב" הכל אפשרי.
 
למעלה