דיאטה ואפית חלות

דיאטה ואפית חלות

אני בדיאטה, והייתי רוצה לאפות בעצמי חלות. האם יש למישה/י מתכונים לחלות דלי קלוריות?
 

bigjack

New member
דיאטה וחלות לא נשמע משהו ביחד../images/Emo4.gif

אבל למרות זאת חיפשתי אתמול בגלל שאלה דומה ולא מצאתי שום מתכון לחלה קלה....
חלה מורכבת מביצים, סוכר וחלב או חמאה בתוספת למתכוני לחם רגילים ולכן גם יותר מלאה בקלוריות. לדיאטה הייתי יותר ממליץ על לחמים עם קמח שיפון או מלא בתוספת דגנים וגרעינים. אם בכל זאת מתחשק דוקא על חלה אז להכין מתכון רגיל ולאכול פחות....לפי הקצבת הקלוריות המותרת.
 

nwperson

New member
...

אני זוכרת שקראתי פעם איפשהו שהמאפיות לא מוכנות בשום פנים ואופן להסגיר איך מכינים את זה. זה סתם הוביל אותי לחשוב מה הן שמות שם שהן אפילו לא רומזות...
 

kalah

New member
מלחיץ משהו.. לא מזמן הייתה תכנית

אמנון לוי אולי, או כלבוטק- וחשפו שם מאפיות שכותבות על הלחם "לייט" או דיאטטי ושבפועל היו בו אותן קלוריות כמו ברגיל.
 
לכן לרוב אני קונה

באריזות סגורות, ואז לרוב זה מהימן. העיקר שנרד!!!! והרבה!!!!!
 

bigjack

New member
גם בחבילות הסגורות התוצאות

היו שונות ממה שפורסם על האריזה, וברוב המקרים כמות הקלוריות היתה גדולה במציאות ממה שכתוב. רק לידיעתך שחלה קלה שנמכרת בחנויות היא למעשה חלה רגילה כמעט לגמרי רק פרוסה מאד דק.
 
מבהיל

טוב, העיקר שבכל זאת אני מצליחה לרדת. את החלה הקלה לא יצא לי לקנות, זה בכלל לא נראה מפתה. מה לגבי הלחמניות הקלות?
 
למי שמקפיד מאוד

כדאי מאוד לקנות רק של חב' "אייל" או מרמולייט שמוכרות מוצרים לסוכרתיים. חברות אלו מחוייבות לרשום בדיוק מה כוללת האריזה.
 
היום עושים כל כך הרבה דברים

דיאט, אז חשבתי שאולי במקרה.... אבל לא נורא, עוד משהו שיורד מהרשימה....
 

שבבוש

New member
חלות ודיאטה

אני ממש לא מבינה בזה כלום, ואני לא יודעת מה בדיוק הופך את החלה/לחם לדלי קלוריות. בכל אופן, אני מכינה את החלות לי ללא שמן, ללא סוכר וללא ביצים. כלומר - רק מקמח, מים, מלח ושמרים. אם את רוצה את אופן ההכנה אתן לך. ובכל מקרה, כמו שכבר כתב צחי, חלות ודיאטה - זה לא ממש הולך ביחד.
 

שבבוש

New member
טעים מאוד

אני בטוחה שעם שמן וסוכר זה מאוד טעים, אבל אחרי שניסיתי גם כך וגם כך ראיתי שאני לא מתפשרת והחלות יוצאות ממש טובות. המדד שלי הוא שהילדים המפונקים שלי אוהבים אותו יותר מכל לחם אחר. חוץ מזה, כל מי שאכל מהחלות האלו אהב אותן מאוד.
 
למעלה