דיאבלווווווווווש..... נוסע בלעדי????????????. איזה באסה.. כבר מתגעגעת אני.
M mamaliga New member 8/8/01 #1 דיאבלווווווווווש..... נוסע בלעדי????????????. איזה באסה.. כבר מתגעגעת אני.