דחף את ראשך ל.......

דחף את ראשך ל.......

מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
חחחחחח נסיון ראשון - הצליח../images/Emo45.gif

פעם ראשונה שאני מצרפת קבצים - ישששששששש הצלחתי!!! והכל בזכות...... ג´רי ! מדליקה (לא עולה לי אייקון) "אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 

סנדי32

New member
חחחחחחח מדליקה מה זה ???../images/Emo12.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תגלי לי איך שולחים קבצים גמני לא יודעת מואהההההההה חג שמח
 
למעלה