דחיית שירות

Maxim K

New member
דחיית שירות

היי, אני מקווה שזה המקום הנכון, כל כך הרבה פורומים של צבא אז הראש כבר מסתחרר
אני שקלתי לעשות דח"ש שירות כדי להשלים תואר (בסוף השנה יהיה לי 53% בערך) אבל אתמול שמעתי ממישהו ששינו את החוקים, ועכשיו אם אתה עושה דחיית שירות אתה צריך לעשות שנתיים קבע זה נכון?
 

253Daniel

New member
לא הגיוני..

אולי אם הצבא מאשר לך דחיית שירות לצורך השלמת תואר.. ואז סביר להניח שימצא לך תפקיד בהתאם לתואר שעשית.
 
למעלה