דחיית שירות
היי, אני מקווה שזה המקום הנכון, כל כך הרבה פורומים של צבא אז הראש כבר מסתחרר
אני שקלתי לעשות דח"ש שירות כדי להשלים תואר (בסוף השנה יהיה לי 53% בערך) אבל אתמול שמעתי ממישהו ששינו את החוקים, ועכשיו אם אתה עושה דחיית שירות אתה צריך לעשות שנתיים קבע זה נכון?