דחוף!!!!!

  • פותח הנושא AR18
  • פורסם בתאריך

AR18

New member
דחוף!!!!!

מצטער להיות נודניק.... אבל אני חייב לדעת עוד היום אני יכול ללכת למגלן או לעוקץ או לפלס"ר צנחנים גם אם יש לי מספר גבוה יחסית במשקפיים (4)... ובינתיים אף אחד לא הביא לי תשובה חד משמעית!!! (ומה הן היחטיות???)
 
למעלה