דנה דנונה1
New member
דחוף
שלום לכולן וחג שמח,
אני אמורה לעשות מחרתיים טיפול הזרעה ראשון, באיכילוב.
הרופאה התקשרה אליי עכשיו ואמרה לי לעשות היום זריקת אוביטרל בהתאם לשעה של ההזרעה. העניין הוא שבאיכילוב לא עונים לי ואין לי מושג מתי הם מקבלים להזרעה, באיזו שעה ומה הפרוצדורה..? אולי למישהי פה יש מידע בעניין? דווקא כשאני צריכה לבדוק איתם משהו דחוף אין לי מענה. הרופאה הסבירה לי שאם הם מקבלים להזרעה בשעות 9:00,10:00 אז שאעשה את הזריקה ב 20:00 ואם הם עושים ב 08:00 אז לקחת ב- 19:00. איך אדע?? תודה מראש.
שלום לכולן וחג שמח,
אני אמורה לעשות מחרתיים טיפול הזרעה ראשון, באיכילוב.
הרופאה התקשרה אליי עכשיו ואמרה לי לעשות היום זריקת אוביטרל בהתאם לשעה של ההזרעה. העניין הוא שבאיכילוב לא עונים לי ואין לי מושג מתי הם מקבלים להזרעה, באיזו שעה ומה הפרוצדורה..? אולי למישהי פה יש מידע בעניין? דווקא כשאני צריכה לבדוק איתם משהו דחוף אין לי מענה. הרופאה הסבירה לי שאם הם מקבלים להזרעה בשעות 9:00,10:00 אז שאעשה את הזריקה ב 20:00 ואם הם עושים ב 08:00 אז לקחת ב- 19:00. איך אדע?? תודה מראש.