דחוף

דחוף

שלום לכולן וחג שמח,
אני אמורה לעשות מחרתיים טיפול הזרעה ראשון, באיכילוב.
הרופאה התקשרה אליי עכשיו ואמרה לי לעשות היום זריקת אוביטרל בהתאם לשעה של ההזרעה. העניין הוא שבאיכילוב לא עונים לי ואין לי מושג מתי הם מקבלים להזרעה, באיזו שעה ומה הפרוצדורה..? אולי למישהי פה יש מידע בעניין? דווקא כשאני צריכה לבדוק איתם משהו דחוף אין לי מענה. הרופאה הסבירה לי שאם הם מקבלים להזרעה בשעות 9:00,10:00 אז שאעשה את הזריקה ב 20:00 ואם הם עושים ב 08:00 אז לקחת ב- 19:00. איך אדע?? תודה מראש.
 

מיקה118

New member
לגבי מכבי לא מכירה

בכללית אני פשוט יודעת שלא חייב בית חולים בשביל הזרעות.
אפשא גם במרכז בריאות האישה
 

nhrc3

New member
עונה

בעקרון באיכילוב עושים הזרעות ב 11:00 ולפעמים ב 9:00. מניחה שיש מצב שבחול המועד זה כמו בשישי ואז זה ב 8:00 בבוקר.
א-ב-ל את יכולה לחכות בתור גם יותר משעה...
את יכולה לנסות לתפוס אותם מחר בבוקר ולתאם מתי את באה לאסוף את המנות אבל אני באופן אישי העדפתי לשם הנוחות לעשות את ההזרעות שם. מוזר לי שהיא כיוונה אותך לשעה של ההזרעה. הכניסה להריון תלויה במועד הביוץ ולא במועד ההזרעה אם כי יש העדפה שהזרע "יחכה" לביצית ולא להפך. הייתי מנסה לחזור לאיכילוב ולרופאה
 
למעלה