דחוף

טיפתיפ

New member
דחוף

החתול הגור מסתבר שהוא גורה(בוטן) היום חיסנו אותה בפעם הראשונה,מרובעת,היא הייתה בסדר שעה שעתיים ופתאום נהייתה תוקפנית נוהמת ונושפת עלינו זה נורמלי? החתולים האחרים שלי לא הגיבו בכזה אופן לחיסון
 

momi2004

New member
אין קשר לחיסון. סתם עצבנתם אותה

תנו לה להרגע והכל יהיה בסדר. אם זאת הייתה הפעם הראשונה אצל הוטרינר אז היה לה יום ארוך. אפשר לשחד אותה עם איזה מטעם.
 

טיפתיפ

New member
לא עשינו לה כלום

היא הייתה במקום שלה ופתאום שבאנו ללטף אותה נהמה עלינו, היא לא פוחדת מזרים אבל היה טכנאי של הוט יש מצב שזה קשור? היא לא רוצה את השימורי ריקברי שלרוב משחדים אותה היא ממש כועסת ונראית מסטולה
 

טיפתיפ

New member
חחח

די נו, אני רצינית הגורה עדיין כועסת לקחתי אותה לנישוקים וליטופים והיא הרשתה לי אבל תוך כדיי נזכרה שהיא כועסת ונהמה, מה נסגר?
 

judyr

New member
תעשי מקלחת

אולי יש עדיין ריח של המרפאה והווטרינר וזה מזכיר לה משהו לא נעים.
 

טיפתיפ

New member
גם חשבתי על זה והתנתקתי

והחלפתי בגדים , זה לא זה , היא גם לא רוצה לאכול ורואים שהיא קצת בסטרס
 

hadassgn

New member
לפעמים הם לא מרגישים טוב מהחיסון.לא יותר מ-24

שעות. לחתולה שלי היה קצת חום אחרי החיסון (השני - הבוסטר). ולחתול אחר שלי לא היה כלום. כל חתול מגיב קצת אחרת. אם היא לא מרגישה טוב היא עצבנית. זה לא שהיא כועסת עליכם. היא פשוט רוצה שיניחו לה. גם אני חושבת שעד מחר זה יעבור. אם את לא שקטה תכתבי שאלה בפורום רפואת חיות מחמד. לגבי הטכנאי של הוט - אני מצטרפת למה שאמרו
זה הדבר הראשון שעלה לי בראש. גם אני הייתי נוהמת אם היה מגיע לכאן טכנאי של הוט
 
למעלה