החתול הגור מסתבר שהוא גורה(בוטן) היום חיסנו אותה בפעם הראשונה,מרובעת,היא הייתה בסדר שעה שעתיים ופתאום נהייתה תוקפנית נוהמת ונושפת עלינו זה נורמלי? החתולים האחרים שלי לא הגיבו בכזה אופן לחיסון
היא הייתה במקום שלה ופתאום שבאנו ללטף אותה נהמה עלינו, היא לא פוחדת מזרים אבל היה טכנאי של הוט יש מצב שזה קשור? היא לא רוצה את השימורי ריקברי שלרוב משחדים אותה היא ממש כועסת ונראית מסטולה
שעות. לחתולה שלי היה קצת חום אחרי החיסון (השני - הבוסטר). ולחתול אחר שלי לא היה כלום. כל חתול מגיב קצת אחרת. אם היא לא מרגישה טוב היא עצבנית. זה לא שהיא כועסת עליכם. היא פשוט רוצה שיניחו לה. גם אני חושבת שעד מחר זה יעבור. אם את לא שקטה תכתבי שאלה בפורום רפואת חיות מחמד. לגבי הטכנאי של הוט - אני מצטרפת למה שאמרו
זה הדבר הראשון שעלה לי בראש. גם אני הייתי נוהמת אם היה מגיע לכאן טכנאי של הוט