דחוף עזרה!!! הרגע אבדו לי 1800 אימיילים מהאוטלוק אקספרס (INBOX). לאן הם נעלמו??? איך אני מוצאת/ משחזרת? האם יש תמיכה לאאוטלוק אקספרס? כל האימיילים הם שייכים לעבודה! כל מידע יעזור לי. תודה.