דחוף : עזרה !
או קיי, הערב עברנו (אני והחבר'ה שלי) אימון קרבי רצחני בשוטוקאן קארטה, ולפחות לחצי מלתלמידים בכיתה נשברו הרגליים. למרות שאני מחושל, רק כשבאתי הביתה גיליתי "דבשת" ענקית על הרגל ליד כף רגלי הימנית, זה כואב רק אם אני לוחץ על זה, ואני רוצה לדעת איך ניתן לטפל בזה במהירות כדי לא לפספס אימונים !
או קיי, הערב עברנו (אני והחבר'ה שלי) אימון קרבי רצחני בשוטוקאן קארטה, ולפחות לחצי מלתלמידים בכיתה נשברו הרגליים. למרות שאני מחושל, רק כשבאתי הביתה גיליתי "דבשת" ענקית על הרגל ליד כף רגלי הימנית, זה כואב רק אם אני לוחץ על זה, ואני רוצה לדעת איך ניתן לטפל בזה במהירות כדי לא לפספס אימונים !