דחוף מאוד..

דחוף מאוד..

בקשה טיפה מוזרה.. בעזרת איפור אפשר לבגר את הפנים. אני בת 15, צריכה להיראות בת 22. אם יש תמונות , או הדרכה שתוכלו לתת לי זה יעזור כ"כ!! למרות שזה קשה , אני יודעת שזה לא בלתי אפשרי!! תודה , ליהי~
 
תראי...

בשביל להראות בת 22 את לא יכולה רק לאפר את עצמך וזה הדבר היחידי שיעשה אותך בת 22, זה תלוי גם במראה החיצוני בכלל.. אשמח אם תשימי תמונה אולי אוכל לעזור לך בזה... ולא רק באיפור אלא בכל ההופעה החיצונית.
 
למעלה