דחוף זקוקה למכשיר טנס באיזור חיפה

דחוף זקוקה למכשיר טנס באיזור חיפה

בנות יקרות. אני בשבוע 39+5 ופניתי ליד שרה בבקשה לקבל מכשיר טנס לידה להקלה על הצירים. הודיעו לי שמכשיר כזה יהיה פנוי רק בסוף שבוע הבא. מבקשת את עזרתכן באיתור מכשיר כזה בדחיפות, בהנחה שאני עלולה ללדת כל יום. בתודה מראש פוקה
 
המכשיר חיוני באופן מיוחד

מפני שייתכן שלא אוכל לקבל אפידורל עקב זה שיש לי בעייה של קרישיות יתר ונוטלת זריקות קלקסן לדילול הדם.
 
א. יש ביד שרה וגם בקופת חולים ב. אל תצפי ל

פלאים מהמכשיר הזה. השתמשתי בו בשתי הלידות הקודמות שלי , בראשון מחודש שביעי וזה הקל עלי עם כאבי הגב מאוד אבל בלידה עצמה זרקתי אותו לכל הרוחות כי הוא עצבן אותי נורא . הוא מקל על השלבים הראשונים בלבד אחר כך זה לא אפקטיבי בכלל , ואני עוד מאלה שהלידות שלהן לא כואבות ומהירות... בשני לא התחברתי אליו והוא הציק לי אז ויתרתי ועכשיו בכלל לא הבאתי אותו. אין לה מה להיות לחוצה כלל אני אלרגית לאפידורל ולמרדימים מקומיים ולכן גם כמוך זו לא אופציה עבורי. קחי אויר והשד לא נורא (לפחות שלי לא היה נורא) . תבדקי את האופציה של הפטידין , הוא ממסתל טוב ועוזר להקל על כאב, אולי איתו לא תהיה לך בעייה וככה תשאר לך אופציה ליצר בטחון למשהו מקל.
 
קשות ממש לא, אבל כן זה עובר לעובר ומנמנם אותו

מעט. ולכן הוא צריך לקבל זריקת נגד אחרי הלידה. לא מצב אידיאלי אבל למי שיש בעייה עם אפידורל זה הכי אופטימלי שאפשר... אני קיבלתי זריקה של פטידין בלידה הראשונה , בזריקה היתה השפעה שלילית עלי כי זה גרם לי לכאב חד בצוואר ולא נחמד.. מה שלא קורה בטיפטוף של אינפוזיה.. תחושת הכן שם ולא שם גם לא אפטימלית אבל מקלה על הכאב ואת עדיין בשליטה על המצב. הבת שלי לעומת זאת אפילו לא יצאה מנומנמת .
 
../images/Emo45.gif על פטידין יש לי רק מילים רעות

הנה כמה: פחד, בחילה, בהלה, ניתוק, ערפול. מצד שני, גם הטנס לא עזר לי (ובעיקר עיצבן אותי) אבל לפחות הוא לא גרם לי להרגיש זוועה כמו הפטידין.
 
תודה לכן בנות מקסימות על הנסיון לעזור

פניתי ליד שרה, יהיה להם מכשיר עבורי רק בשבוע הבא.... ואני 39+5... כלומר עלולה ללדת כל רגע. לגבי יעילות המכשיר עצמו - לפי מה שהבנתי עוזר רק בשלבי הצירים ויעיל אם לוקחים אותו כמה שיותר בתחילת שלבי הצירים, בשלב הלידה הוא לא עוזר. מכיוון שרוב הסיכויים שלא אוכל לקחת אפידורל, זה המעט שאוכל לעזור לעצמי בצירים. לגבי פטידין, יש לי נסיון עם פטידין שקיבלתי לאחר הפלה (נסיבות לא נעימות שלא נכנס אליהן כאן) אותי זה מיסטל לגמרי, לא יודעת אם אפשר בכלל להמשיך ללחוץ ולדחוף אחרי שמקבלים פטידין. בכל מקרה, זו בוודאי תהיה אופציה אחרונה כי יש גם את האפשרות של חמצן... מקווה באמת שאעמוד בכאב.... שלכן פוקה
 
פוקה יקרה

מצאתי לך כמה דברים, אולי משהו מהם יהיה רלוונטי. המון הצלחה ולידה טובה!
 
עוד קצת יקרה

המון תודה על הטרחה והמאמץ, מעריכה את זה מכל הלב, תיכף אכנס לקישורים ואחפש. וכמובן שתודה גם על המסר יום נעים פוקה
 

ettt

New member
קלקסן

אפשר לקבל אפידורל 12 שעות אחרי הפסקת קלקסן ו-24-48 שעות (תלוי בבי"ח ובמדיוניות המרדימים) אחרי הפסקת מיקרופירין. שווה להתייעץ עם רופא אם לא כדאי מראש להפסיק כבר השבוע אני באופן אישי התחלתי לידה בהשראה מלאה ואז הופסק הקלקסן והמיקרופירין- ואכן קיבלתי אפידורל
 
כמה זמן לפני הלידה הפסקת עם הקלקסן?

לא נאמר לי דבר על אפשרות הפסקה של כמה ימים לפני, אלא רק הומלץ לי על ירידה במקום 40 מג כל 12 שעות, ל-40 מג פעם ב-24 שעות, כך שיהיה סיכוי שיעברו 12 שעות אחרי שאקח את הקלקסן ואקבל צירים.
 

ettt

New member
אפידורל אחרי קלקסן

אפשרי אחרי הפסקה של 12 שעות
 

אם פי 3

New member
אפשר להמליץ לך, במקום או בנוסף לטנס

להעזר בתמיכה נשית? זו יכולה להיות דולה מקצועית, או חברה טובה שיודעת לתמוך - אבל יש לכך השפעה ועזרה טובה מאד, וזה כמעט שווה ערך לאפידורל, מבחינת יכולת ההתמודדות עם הצירים (ככה כתוב בספר, לא המצאה שלי). ללמוד, בזמן שעוד נותר לך, דרכים להתמודד עם הצירים, ולא רק לשכב על הגב ולסבול.
 
יש לי כבר דולה בשם יפית בוגנים../images/Emo8.gif

מישהי מכירה? מישהי השתמשה בה ? ודרך אגב, בדיוק בגלל המצב הלא וודאי שלי רציתי שתהיה איתי תומכת צמודה, שתעזור לי להתמודד עם הצירים במקרה שלא אוכל לקבל אפידורל.
 
היי פוקה יקרה

הטנס לפי חברה שלי שהשתמשה היה טוב עד שלב מסויים ולא הכי עזר לצירים המאוד כואבים כך שאל תצפי ממנו ליותר מידי. שנית חשוב לדעת על דרכים נוספות להתמדדות עם כאב- תנועתיות (על כדור פיזיו למשל) שהיה במיים וכדומה- הדולה שלך בטוח תדע לעזור וכן גם נשימות נכונות בזמן הצירים ובניהם (אותי זה ממש הציל בלידה הראשונה כשהאפידורל לא השפיע עלי). אני יודעת כמה מפחיד יכל להיות הרעיון של צירים בלי אפידורל ולמרות שיצא לי להרגיש אפידורל לחמש שעות של צירים יצא לי גם ללדת שתי לידות בלעדיו כך שמקווה שאוכל לעודד אותך קצת. הכי חשוב זה שתאמיני בעצמך ובגוף שלך שאת מסוגלת ויכולה ללדת. חברה אחרת שליהשתמשה גם בדמיון מודרך לפני ובמהלך הלידה, שווה לך לנסות כי זה יכל לעזור מאד! תדמייני איך את רוצה שמהלך הלידה יהיה כמה שיותר ותופתעי כמה זה יכל להשפיע עליך. על הפטידין שמעתי משהו במקרה כשהנקתי בתינוקיה אחרי הלידה האחרונה - אני מסייגת מראש שיכל להיות ששמעתי את זה מחוץ להקשר, שאין לי ידע רפואי ולא בדקתי את הנושא אבל מה ששמעתי מאוד הפחיד אותי. האחיות שם בתינוקיה דיברו על תינוק מסויים שלא הכי הגיב או הגיב שונה מהרגיל וחשדו שיש לו איזו פגיעה שכלית מסויימת. הן התחילו להסתכל בתיק של האם וראו שלקחה פטידין ודיסקסו את האופציה שיתכן שזה מזה כי הלידה חוץ מזה היתה רגילה וגם היו לה ילדים בריאים בבית. סתם משהו ששמעתי ...אני במקומך היתי מנסה להמנע מחומרים כאלו שאולי יש להם השפעה כלשהי על התינוק אפילו אם רק נמנום...וכמו שהרבה בחורות היום הולכות מראש על לידה טבעית ללא אפידורל וכמו שיש בנות שאסור להן או סתם לא מספיקות לקבל, תדעי שגם את יכולה כנראה לעמוד בזה(כשאין ברירה אז אין ברירה) ואם חלילה לא יאשרו לך לקחת גם הכאב הזה עובר בסוף ובמיוחד כשיש לך דרכים להתמודדות עמו...ובתמורה תקבלי תינוק מדהים מתנה... המון בהצלחה!
 
למעלה