כעקרון כן
היא לא עשויה מדגנים אלא מאגבה כחולה (ואם זו טקילה מאה אחוז אגבה אז היא במאה אחוז כשרה) ושאר הזיקוק הוא מסוכר לרוב או מסוגים אחרים של אגבה. הוודקות לא כשרות למעט הפולניות שעשויות מתפוחי אדמה. הוויסקים גם לא כשרים, לעומת זאת עם ברנדי/קוניאק ושות' אין בעיות. האבסינט הוא שאלה מעניינת, השאלה היא ממה עשוי האלכוהול שלו, אותו הדבר נכון גם לגבי הייגר ועוד ליקרים שלא ברור ממה עשוי האלכוהול שלהם. עם רום/קשאסה אין בעיה לחג לדעתי. בכל אופן שיהיה לך חג שמח!