דחוף ! בבקשה עיזרו לי ;-p

Unknow Error

New member
דחוף ! בבקשה עיזרו לי ;-p

הכנתי טיימר עם שעון שעולה חלון קופץ אוטומטית עם בוא השעה הרשומה, עכשיו אני רוצה שאם אני נמצא למשל בדפדפן והתוכנה נמצאת מתחת לדפדפן אז בבוא השעה הרשומה היא תקפוץ מעל הדפדפן, בינתיים היא קופצת אבל לא מעל שאר התוכניות הפועלות אני צריך פונקציה או סקריפט שהתוכנה תוכל להגיע מעל הדפדפן או כל תוכנה אחרת... אבל אני צריך שרק frm מסוים יקפוץ לא כל התוכנה ואני בטוח שיש דרך לעשות את זה אבל אני לא יודע איך, אני אשמח מאוד אם תעזורו לי...
 

GoldenEvil

New member
מקווה שזה יעזור

ניסית לעשות form1.setfocus? או אולי להשתמש ב API שבו החלון הוא תמיד למעלה (Always on top) מידע נוסף ב: www.allapi.net
 

VBmaster

New member
קח תשובה...

תשתמש בשתי פונקציות API הראשונה: GetActiveWindow הפונקציה הזאת מחזירה את הידית של החלון כלומר מספר Long, תשתמש בה Form_Load ותשמור את הערך שהיא מחזירה לתוך משתנה מסוג Long. השניה: PutFocus (ששיכת לפונקציה SetFocus) הפונקציה הזאת מקבלת את הידית של החלון ושמה עליו פוקוס זה אמור לפתור לך את הבעיה. בהצלחה VBmaster
 

VBmaster

New member
תיקון טעות...

הפונקצית ה API השניה שאתה אמור להשתמש בה היא SetWindowPos אני כותב לך קוד מדוייק בתמונה שצרפתי VBmaster
 
למעלה