גברת איסטניס
New member
דחוףףףףףף
היה שיר בגלגל"צ, ממש הרגע הולך ככה: i find it kind of funny funny kind of sad i find it hard to tell you.... מישו יודע איך קוראים לשיר ולמבצע??
היה שיר בגלגל"צ, ממש הרגע הולך ככה: i find it kind of funny funny kind of sad i find it hard to tell you.... מישו יודע איך קוראים לשיר ולמבצע??