דחוףףףףףף

דחוףףףףףף

היה שיר בגלגל"צ, ממש הרגע הולך ככה: i find it kind of funny funny kind of sad i find it hard to tell you.... מישו יודע איך קוראים לשיר ולמבצע??
 

MacWilli

New member
המקור כ"כ איכותי

תגידו מה שאתם רוצים, אבל אני נשאר עם המקור. נשבר לי מאנשים שאומרים שהחידוש יותר טוב. סתם שיעמום.
 

lior135

New member
דווקא פה בדרך כלל תומכים במקור...

אבל פה אי אפשר בכלל להשוות... זה שתי סגנונות שונים... מה שנשאר זה רק המילים... לדעתי שניהם יפים...
 

MacWilli

New member
מה שמביא אותי לנקודה

שמנסיון אני לא ממליץ לשמוע את החידוש בזמן נהיגה. אבל זה רק אני.
 
למעלה