ויש לי עוד משהו לספר לכם...
פה תוכלו להגיד מה היה לכם בבית ספר ואיך היה לכם!נמשיך את השרשור הזה!! בקיצור אני יספר מה עבר אליי.... אז ככה ילדה אחת הכינה משלוח מנות שהיא שמה שיפודים שתקעה בפנים סוכריות גומי עכשיו הילדה שקיבלה את המשלוח מנות ממנה משכה והייתי מאחוריה הוהשפיץ של השיפוד נכנס לעין שלי... וואי זה היה מזה כואב...אוו
קיצר אחרי זה הלכתי למרפאה והרופא נתנה לי תרופה כי ראיתי קצת מטושטש...הכל בגלל הילדה הסתומה הזאת ועוד...שיחקנו חבילה עוברת(כן ילדים מפגרים)אז זה עצר עליי והיה לי משימה לחבק את המחנכת שלי איזה כיף נכון עבר עליי היום הכי יפההה
פעם ראשונה שאני כותבת כל כך הרבה חחח...ואגב חג פורים שמח