דחוףףףףףףףףףף

morg77

New member
דחוףףףףףףףףףף

כנסו לאתר הזה http://www.timberlakestyle.com/ יש שם את הקליפ שג'סטין משתתף שם עם סנופ דוג... ועוד משהו... כנסו כדאי לכם
 

RJlake

New member
הרגע ראיתי את הקליפ!!../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

איך שאני התגעגעתי לראות אותו בקליפ חדש!!!! הוא כזה חמוד שם והוא נראה שם טובבבבב
!!! תודה מור!!!
 

morg77

New member
נכוןן

השיר יפה אבל יש משהו שאני לא אוהבת בסנופ דוג הזה....מעצבן אותי... ובבקשה נועם
 

morg77

New member
ויש לי עוד משהו לספר לכם...

פה תוכלו להגיד מה היה לכם בבית ספר ואיך היה לכם!נמשיך את השרשור הזה!! בקיצור אני יספר מה עבר אליי.... אז ככה ילדה אחת הכינה משלוח מנות שהיא שמה שיפודים שתקעה בפנים סוכריות גומי עכשיו הילדה שקיבלה את המשלוח מנות ממנה משכה והייתי מאחוריה הוהשפיץ של השיפוד נכנס לעין שלי... וואי זה היה מזה כואב...אוו
קיצר אחרי זה הלכתי למרפאה והרופא נתנה לי תרופה כי ראיתי קצת מטושטש...הכל בגלל הילדה הסתומה הזאת ועוד...שיחקנו חבילה עוברת(כן ילדים מפגרים)אז זה עצר עליי והיה לי משימה לחבק את המחנכת שלי איזה כיף נכון עבר עליי היום הכי יפההה פעם ראשונה שאני כותבת כל כך הרבה חחח...ואגב חג פורים שמח
 

morg77

New member
אממ..

בסדר עכשיו יותר טוב מאתמול הרופאה נתנה לי תרופה לעין!!! ותודה שאת היחידה שמתענינת!
 

RJlake

New member
למה היחידה? רק עכשיו ראיתי את

ההודעה... בכול מקרה אני שמחה שאת מרגישה טוב יותר כי זה הכי חשוב!!
 

RJlake

New member
אווווווווווו חמודה!!!../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif../images/Emo9.gif

 
למעלה