היהודי הנודד
New member
דו קיום
לה"ו הדו קיום היחידי שצריך להיות זה דו קיום בן הימנים והשמאלנים, לא יותר מזה. כל דו קיום אחר .מיותר ולא רצוי.
לה"ו הדו קיום היחידי שצריך להיות זה דו קיום בן הימנים והשמאלנים, לא יותר מזה. כל דו קיום אחר .מיותר ולא רצוי.