דו קומתי מיפרקי!

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

846

Active member
דו קומתי מיפרקי!

דו קומתי מיפרקי!
 
מקסים, אבל בארץ הוא ממש

דו קומתי מיפרקי!
מקסים, אבל בארץ הוא ממש
אבל ממשלא מתאים, ריכוז גבוה מדי של אנשים והמבין יבין
 

Image of me

New member
לא בהכרח יש קשר בין גודל האוטובוס

מקסים, אבל בארץ הוא ממש
אבל ממשלא מתאים, ריכוז גבוה מדי של אנשים והמבין יבין
לא בהכרח יש קשר בין גודל האוטובוס
לבין ריכוז האנשים. בחיפה אין בכלל מפרקיות, ועדיין בקווים שבהם אני נוסע כל בוקר יש 55-65 אנשים באוטובוס. עדיף ש-60 אנשים יישבו במפרקית מאשר שיידחסו באוטובוס.
 

fireman

New member
מסכים איתך...

לא בהכרח יש קשר בין גודל האוטובוס
לבין ריכוז האנשים. בחיפה אין בכלל מפרקיות, ועדיין בקווים שבהם אני נוסע כל בוקר יש 55-65 אנשים באוטובוס. עדיף ש-60 אנשים יישבו במפרקית מאשר שיידחסו באוטובוס.
מסכים איתך...
אפשר לדחוס גם 100 נוסעים באוטובוס עירוני היום, הכל פונקציה של נוחות. אם הסעת נוסעים הייתה מותרת בישיבה בלבד אזי אכן הטענה שיש כמות יותר גדולה של אנשים באוטובוס כזה נכונה, אבל כל עוד זה לא ככה.... אפשר לדחוס 100 נוסעים לאוטובוס רגיל ומנגד לנסוע במפרקית עם 10 נוסעים העובדה שמדובר במפרקית לכשעצמה לא תהרוג יותר אנשים.
 

Image of me

New member
../images/Emo41.gifיש לי אחלה רעיון למניעת פיגועים!

מסכים איתך...
אפשר לדחוס גם 100 נוסעים באוטובוס עירוני היום, הכל פונקציה של נוחות. אם הסעת נוסעים הייתה מותרת בישיבה בלבד אזי אכן הטענה שיש כמות יותר גדולה של אנשים באוטובוס כזה נכונה, אבל כל עוד זה לא ככה.... אפשר לדחוס 100 נוסעים לאוטובוס רגיל ומנגד לנסוע במפרקית עם 10 נוסעים העובדה שמדובר במפרקית לכשעצמה לא תהרוג יותר אנשים.
יש לי אחלה רעיון למניעת פיגועים!
להטיל על חברות האוטובוסים קנסות בגין נסיעות עמוסות. שעל כל אדם באוטובוס שאין לו מקום ישיבה חברת האוטובוסים תשלם קנס בגובה 50% מדמי הנסיעה של אותו אדם. זה יביא להגברה של תדירות האוטובוסים בקווים העמוסים, וישרת את כל המטרות: 1. יביא נוחות לנוסעים הקיימים; 2. ימשוך יותר אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית; 3. יקטין את הנזק מפיגועים כי יש פחות אנשים באוטובוס.
 

ארזS

New member
הגזמת הגזמה פראית

יש לי אחלה רעיון למניעת פיגועים!
להטיל על חברות האוטובוסים קנסות בגין נסיעות עמוסות. שעל כל אדם באוטובוס שאין לו מקום ישיבה חברת האוטובוסים תשלם קנס בגובה 50% מדמי הנסיעה של אותו אדם. זה יביא להגברה של תדירות האוטובוסים בקווים העמוסים, וישרת את כל המטרות: 1. יביא נוחות לנוסעים הקיימים; 2. ימשוך יותר אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית; 3. יקטין את הנזק מפיגועים כי יש פחות אנשים באוטובוס.
הגזמת הגזמה פראית
אם אתה מדבר על תחבוה בין עירונית, נו... אולי יש מן הצדק בדבריך. אבל בתחבורה העירונית התשובה היא שלילית חד משמעית. רק תתאר לעצמך שפתאום ביום אחד, בגלל החוק שיזמת, יכנסו עוד 2754 אוטובוסים בו זמנית לכבישים בארץ. המספר שכתבתי הוא סתם מ"ההפטרה" אבל תחשוב על הכיוון ! כיום מייצרים את האוטובוסים העירוניים במכוון כדי שיוכלו לקלוט כמה שיותר נוסעים בעמידה, שהרי לא מדובר בנסיעות ארוכות מחוץ לעיר. בקיצור: יש לך הצעה חביבה אבל בלתי ישימה לחלוטין !
 

Image of me

New member
נו, ומה רע בעוד אוטובוסים?

הגזמת הגזמה פראית
אם אתה מדבר על תחבוה בין עירונית, נו... אולי יש מן הצדק בדבריך. אבל בתחבורה העירונית התשובה היא שלילית חד משמעית. רק תתאר לעצמך שפתאום ביום אחד, בגלל החוק שיזמת, יכנסו עוד 2754 אוטובוסים בו זמנית לכבישים בארץ. המספר שכתבתי הוא סתם מ"ההפטרה" אבל תחשוב על הכיוון ! כיום מייצרים את האוטובוסים העירוניים במכוון כדי שיוכלו לקלוט כמה שיותר נוסעים בעמידה, שהרי לא מדובר בנסיעות ארוכות מחוץ לעיר. בקיצור: יש לך הצעה חביבה אבל בלתי ישימה לחלוטין !
נו, ומה רע בעוד אוטובוסים?
היום נסעתי באוטובוס עם 47 מקומות ישיבה שהיו בו 66 נוסעים. עמדתי בדוחק כל הנסיעה, אנשים מכל צדדיי, מעליי ומתחתיי, כל כמה שניות הייתי צריך למצוא תנוחה אחרת כדי לתת לעוד מישהו לעבור, וכל הזמן הייתי צריך לדאוג שלא לעמוד קרוב מדי לדלת האחורית כדי לא להפריע לנהג. חייבים לתגבר את צי האוטובוסים של אגד בחיפה ולהכשיר נהגים חדשים. אני ממש לא מבין מה רע בהצעה שלי בעיניך.
 

ארזS

New member
ההצעה שלך מצויינת. לא הבנת אותי

נו, ומה רע בעוד אוטובוסים?
היום נסעתי באוטובוס עם 47 מקומות ישיבה שהיו בו 66 נוסעים. עמדתי בדוחק כל הנסיעה, אנשים מכל צדדיי, מעליי ומתחתיי, כל כמה שניות הייתי צריך למצוא תנוחה אחרת כדי לתת לעוד מישהו לעבור, וכל הזמן הייתי צריך לדאוג שלא לעמוד קרוב מדי לדלת האחורית כדי לא להפריע לנהג. חייבים לתגבר את צי האוטובוסים של אגד בחיפה ולהכשיר נהגים חדשים. אני ממש לא מבין מה רע בהצעה שלי בעיניך.
ההצעה שלך מצויינת. לא הבנת אותי
נכון. הבעייה היא שהממשלה לא תיתן להכניס אוטובוסים נוספים. אולי אתה לא יודע, אבל על כל אוטובוס חדש שנכנס לשירות יש אחד אחר ש"נגרט" (ככה זה נקרא בשפה המקצועית) כלומר הופך מאותו הרגע לגרוטאה שבמקרה הטוב נמכרת לאחת ממדינות אפריקה ובמקרה הרע אתה רואה כאן אחרי כמה שנים תמונה שלה כשהיא שכובה באיזה ואדי או פינה נידחת במרחבי ארצנו היפה.
 
זה חידוש בשבילי

ההצעה שלך מצויינת. לא הבנת אותי
נכון. הבעייה היא שהממשלה לא תיתן להכניס אוטובוסים נוספים. אולי אתה לא יודע, אבל על כל אוטובוס חדש שנכנס לשירות יש אחד אחר ש"נגרט" (ככה זה נקרא בשפה המקצועית) כלומר הופך מאותו הרגע לגרוטאה שבמקרה הטוב נמכרת לאחת ממדינות אפריקה ובמקרה הרע אתה רואה כאן אחרי כמה שנים תמונה שלה כשהיא שכובה באיזה ואדי או פינה נידחת במרחבי ארצנו היפה.
זה חידוש בשבילי
יש הגבלה מסוימת של מספר האוטובוסים
לדעתי צריך לסגור את הערים הגדולות לתחבורה פרטית ולשפר והרבה את התחבורה הציבורית ואז נראה לי שיהיה אחלה. מה דעתכם
 

ארזS

New member
זה משהו ישן מאוד אלונה

זה חידוש בשבילי
יש הגבלה מסוימת של מספר האוטובוסים
לדעתי צריך לסגור את הערים הגדולות לתחבורה פרטית ולשפר והרבה את התחבורה הציבורית ואז נראה לי שיהיה אחלה. מה דעתכם
זה משהו ישן מאוד אלונה
על כל אוטובוס חדש שנכנס - אחד הולך לעולמו באופן מיידי. ואת ההצעה שלך תנסי להעביר לגורמים המוסמכים. נראה מה יענו לך... (עצה ממני: חבל על הזמן שלך. אל תציעי אפילו...) מתי תבינו ??? מכונית חדשה = מיסים חדשים ! אז מה עדיף לממשלה? יש מבינים ?
 

ארזS

New member
משהו שרק עכשיו שמתי לב שכתבת איליה

לא בהכרח יש קשר בין גודל האוטובוס
לבין ריכוז האנשים. בחיפה אין בכלל מפרקיות, ועדיין בקווים שבהם אני נוסע כל בוקר יש 55-65 אנשים באוטובוס. עדיף ש-60 אנשים יישבו במפרקית מאשר שיידחסו באוטובוס.
משהו שרק עכשיו שמתי לב שכתבת איליה
בחיפה אין בכלל מפרקיות ? כנראה שאחז בי תעתוע כשראיתי מפרקיות בחיפה כשהייתי שם באפריל האחרון, או שמא אז היו ומאז נעלמו מנופי העיר ? אודה על תשובתך.
 
היו ואינן עוד!

משהו שרק עכשיו שמתי לב שכתבת איליה
בחיפה אין בכלל מפרקיות ? כנראה שאחז בי תעתוע כשראיתי מפרקיות בחיפה כשהייתי שם באפריל האחרון, או שמא אז היו ומאז נעלמו מנופי העיר ? אודה על תשובתך.
היו ואינן עוד!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה