דו"ח מצב

דו"ח מצב

3 ילדים מפוזרים (גנים, בית ספר) 1 אמא ממוטטת עם חום גבוה, הקאות ושילשולים.... יום טוב לכולם
 

sahr12

New member
תרגישי טוב המנהלת....

שניקח עליי את המשימה היומית??
 
רק מנוחה..והרבה אורז../images/Emo20.gif

תרגישי טוב, החלמה מהירה
 

חניבעל.

New member
לא פנטום

זה כנראה מה שקורה כשאני אדום אצלה בצ´ט בשעת לילה מאוחרת.... וואי וואי ליהי - אני מצטער....חחחחחחחחחחחחחחח
 
אגב אתה........

איתך אני אגמור את הסיפור אחר כך.... אני לא שוללת את האפשרות שהכל בגללך!!!
 
חיכיתי.........

מי יהיה הגבר הראשון שיכתוב את זה....... בחיי (אתה יכול לשאול את.....) אז אתה כבר לא מקורי......
 
למעלה