דוראנט לסלטיקס?

myway23

Active member
השמועות חוגגות שהסלטיקס הציעו את בראון, דרק וויט ובחירה סיבוב ראשון עבור דוראנט - הנטס סירבו
לפי השמועות הנטס רוצים גם את סמארט ו 3 בחירות סיבוב ראשון ועוד 2 החלפות

כאוהד סלטיקס אני מאוד מקווה שזה לא יקרה; כן דוראנט ישדרג את הקבוצה אבל הוא כבר בן 34 אחרי פציעות קשות
לדעתי יש לו אולי שנתיים טובות ולעומת זאת לג'יילן יש איזה 10 שנים טובות כשהוא נכנס לפריים רק עכשיו.
אם ההנהלה לא קיבלה מבראון איזה איתות שהוא לא הולך לחתום על הארכת חוזה (והוא היה מקבל מקס מהסלטיקס בוודאות) - אז אני ממש לא מבין את המהלך הזה
הדבר היחיד לבדוק עסקה כזאת היא אם יש חשש שבראון יעזוב או שהוא רוצה להוביל קבוצה - אני לא חושב שזה המצב אבל אין לדעת.
 

Rapgamer

Well-known member
אין ספק שהחלון עם בראון פתוח לזמן רב יותר, אבל בטווח הקצר דוראנט הוא שדרוג משמעותי. בהחלט יכול לעשות את ההבדל בין עונת אליפות לעונה של "כמעט". בשנה הקרובה או זו שאחריה. לכן אם מדובר על העברה שהיא פלוס-מינוס אחד על אחד, לדעתי הסלטיקס צריכים ללכת על זה. כשמדברים על להוסיף את סמארט לעסקה שהוא שחקן גרעין מהותי ובחירות נוספות, אני מבין את ההיסוס.
 
למעלה