השמועות חוגגות שהסלטיקס הציעו את בראון, דרק וויט ובחירה סיבוב ראשון עבור דוראנט - הנטס סירבו
לפי השמועות הנטס רוצים גם את סמארט ו 3 בחירות סיבוב ראשון ועוד 2 החלפות
כאוהד סלטיקס אני מאוד מקווה שזה לא יקרה; כן דוראנט ישדרג את הקבוצה אבל הוא כבר בן 34 אחרי פציעות קשות
לדעתי יש לו אולי שנתיים טובות ולעומת זאת לג'יילן יש איזה 10 שנים טובות כשהוא נכנס לפריים רק עכשיו.
אם ההנהלה לא קיבלה מבראון איזה איתות שהוא לא הולך לחתום על הארכת חוזה (והוא היה מקבל מקס מהסלטיקס בוודאות) - אז אני ממש לא מבין את המהלך הזה
הדבר היחיד לבדוק עסקה כזאת היא אם יש חשש שבראון יעזוב או שהוא רוצה להוביל קבוצה - אני לא חושב שזה המצב אבל אין לדעת.
לפי השמועות הנטס רוצים גם את סמארט ו 3 בחירות סיבוב ראשון ועוד 2 החלפות
כאוהד סלטיקס אני מאוד מקווה שזה לא יקרה; כן דוראנט ישדרג את הקבוצה אבל הוא כבר בן 34 אחרי פציעות קשות
לדעתי יש לו אולי שנתיים טובות ולעומת זאת לג'יילן יש איזה 10 שנים טובות כשהוא נכנס לפריים רק עכשיו.
אם ההנהלה לא קיבלה מבראון איזה איתות שהוא לא הולך לחתום על הארכת חוזה (והוא היה מקבל מקס מהסלטיקס בוודאות) - אז אני ממש לא מבין את המהלך הזה
הדבר היחיד לבדוק עסקה כזאת היא אם יש חשש שבראון יעזוב או שהוא רוצה להוביל קבוצה - אני לא חושב שזה המצב אבל אין לדעת.
