שמעו קטע הזו. לפני שבוע קיבלתי טלפון מתנועת חב"ד - אתם יודעים חלות לשבת ושאר הבולשיט הקבוע. חסמתי את המספר. השבוע טלפון נוסף - מספר חדש , שוב נאלצתי לחסום. מה נראה לכם - האם כדאי לשלוח מייל אזהרה מפני הטרדה לזבלים המסריחים הללו?