דוסים מסריחים....

אלפיני

Well-known member
שמעו קטע הזו. לפני שבוע קיבלתי טלפון מתנועת חב"ד - אתם יודעים חלות לשבת ושאר הבולשיט הקבוע. חסמתי את המספר.
השבוע טלפון נוסף - מספר חדש , שוב נאלצתי לחסום.

מה נראה לכם - האם כדאי לשלוח מייל אזהרה מפני הטרדה לזבלים המסריחים הללו?
 
למעלה