דוכן עוגיות חדש

דבש111

New member
דוכן עוגיות חדש

שלום לכולם אני חדשה בתחום הירידים.אני עושה עוגיות מיוחדות. אין לי עדיין רשיון עסק \יצרן .איפה אני יכולה להשתלב בירידים שאינם דורשים זאת? האם מישהו יכול להמליץ לי איך מתגברים על מכשול זה,וכן להשתלב בכמה שיותר מקומות. האם אפשר להתחבר למישהו בעל רשיון? אשמח לכל פיסת מידע..
 

HayaBee

New member
../images/Emo24.gif....../images/Emo140.gif.... ברוכה הבאה ושיהיה בהצלחה

עניתי לשאלה דומה ....לגבי דוכן נקניקיות, נא ראי תשובתי ההיא למעלה למטה....מהיום.... היא גם לך. הרעיון של להתחבר לבעל רשיון הוא מעולה....עכשיו יש רק למצוא אותו, זה קיים ומציאותי. הרעיון הוא שכמעט בכל יריד קבוע בעל משמעות תדרשי לרשיונות מסודרים. מקוה שתצליחי למצוא את הדרך הנכונה. בהצלחה, חיה
 
למעלה