דוכן עוגיות חדש
שלום לכולם אני חדשה בתחום הירידים.אני עושה עוגיות מיוחדות. אין לי עדיין רשיון עסק \יצרן .איפה אני יכולה להשתלב בירידים שאינם דורשים זאת? האם מישהו יכול להמליץ לי איך מתגברים על מכשול זה,וכן להשתלב בכמה שיותר מקומות. האם אפשר להתחבר למישהו בעל רשיון? אשמח לכל פיסת מידע..
שלום לכולם אני חדשה בתחום הירידים.אני עושה עוגיות מיוחדות. אין לי עדיין רשיון עסק \יצרן .איפה אני יכולה להשתלב בירידים שאינם דורשים זאת? האם מישהו יכול להמליץ לי איך מתגברים על מכשול זה,וכן להשתלב בכמה שיותר מקומות. האם אפשר להתחבר למישהו בעל רשיון? אשמח לכל פיסת מידע..