דוט נט
לא קשור ישירות לתכנות אבל אולי מישהו כאן יודע. משום מה כאשר המחשב לא נכבה בצורה מסודרת (הפסקת חשמל למשל) אז הדוט נט עושה לי בעיות (לא עולה, לא מריץ תוכניות) וכל פעם דורש התקנה מחדש וזה אפילו אם הוא לא היה פתוח בזמן הנפילה. מישהו אולי יודע מה הסיבה לכך ?