דוט נט

smookey

New member
דוט נט

לא קשור ישירות לתכנות אבל אולי מישהו כאן יודע. משום מה כאשר המחשב לא נכבה בצורה מסודרת (הפסקת חשמל למשל) אז הדוט נט עושה לי בעיות (לא עולה, לא מריץ תוכניות) וכל פעם דורש התקנה מחדש וזה אפילו אם הוא לא היה פתוח בזמן הנפילה. מישהו אולי יודע מה הסיבה לכך ?
 

smookey

New member
הבעיה קצת יותר רצינית

אני מקבל הודעת שגיאה :Unable to start debugging. no such interface supported וכלום לא עוזר. בכל פעם שאני מנסה לדבג את הפרוייקט שלי c++ מופיע הודעת השגיאה ואפילו נסיון התקנה מחדש לא מצליח לפתור את זה. דרושה עזרה דחופה . בתודה מראש !
 
למעלה