דוח יוממות + תמונות

  • פותח הנושא easyn
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
בדרך חזרה, בכניסה לתחנת הרצליה
ראיתי משהו חדש - שילוט אלקטרוני. איזה יופי.
 
בדרך חזרה, בכניסה לתחנת הרצליה
ראיתי משהו חדש - שילוט אלקטרוני. איזה יופי.
אבל למה??? חבל!!
טוב לראות התקדמות ו"שכלול", אבל למה כבלי החשמל מתנדנדים ככה באוויר? זה לא סיפור להעביר אותם צמוד למעקה ומשם צמוד לקיר עד השקע עם עוד כבל מאריך. ושלא תבינו לא נכון אני לא אחד שמקטר... אבל שיש דברים מוזנחים מתוך חוסר חשיבה או עצלות של אנשים מסוימים אני משתגע... שורה תחתונה - אני אופטימי אז - טוב שחשבו על רווחת הנוסעים והתקינו שילוט אלקטרוני.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
על הרציף צילמתי את רכבת 281 מגיעה
צילמתי הרבה תמונות, האובך והתאורה הרסו אותן לגמרי וזרקתי את רובן. גם זווית הצילום מחורבנת. נשארו בסוף רק שתיים. גם הן לא משהו.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
וזאת השניה
קצת פחות גרועה.
 

raminec

New member
התמונה דוקא יפה והאובך נותן נופך מיוחד
אבל יש לי שאלה, האם רכבות עושות את הפיתול הזה של המסילה שמופיע בתמונה, זה נראה סיבוב חד מאד בשביל רכבת.
אלו הם מסוטים סטנדרטיים
שמשמשים למעבר של רכבות ממסילה למסילה. אין שימוש למצב שבו עוברים ממסילה אחת לשניה ומיד חזרה. זה לא נותן כלום וסביר להניח שזה "לא מוסיף בריאות" לחוגונים.
 
אלו הם מסוטים סטנדרטיים
שמשמשים למעבר של רכבות ממסילה למסילה. אין שימוש למצב שבו עוברים ממסילה אחת לשניה ומיד חזרה. זה לא נותן כלום וסביר להניח שזה "לא מוסיף בריאות" לחוגונים.
המפלגים בהרצליה.
המפלגים תפקידם להעביר רכבת ממסילה למסילה. כדי שמפלגים אלו יופעלו כשורה בשעת הצורך וע"מ לאפשר גמישות תפעולית במקרה של תקלות, סגירת מסילה בשל טיפול ועוד, מתבצעת פעם בחודש העברת רכבות יזומה ממסילה למסילה, בדרך כלל רכבות משא הנוסעות בהגבלות מהירות. באזור הרצליה מתבצעת העברת רכבת ממסילה "נכונה" למסילה "לא נכונה" וחזרה (כוון עקלתון) בסביבות 03.00 בלילה ע"מ לא לשבש את תנועת הרכבות הכבדה בשעות היום. פעולה דומה מתבצעת בלילה במקומות שונים במפלגים בין אשקלון לצומת פלשת ורחובות לקריית מוצקין תפעולית ( להלן: "מסילות כפולות").
 

davidfainshtein

Member
מנהל
המפלגים בהרצליה.
המפלגים תפקידם להעביר רכבת ממסילה למסילה. כדי שמפלגים אלו יופעלו כשורה בשעת הצורך וע"מ לאפשר גמישות תפעולית במקרה של תקלות, סגירת מסילה בשל טיפול ועוד, מתבצעת פעם בחודש העברת רכבות יזומה ממסילה למסילה, בדרך כלל רכבות משא הנוסעות בהגבלות מהירות. באזור הרצליה מתבצעת העברת רכבת ממסילה "נכונה" למסילה "לא נכונה" וחזרה (כוון עקלתון) בסביבות 03.00 בלילה ע"מ לא לשבש את תנועת הרכבות הכבדה בשעות היום. פעולה דומה מתבצעת בלילה במקומות שונים במפלגים בין אשקלון לצומת פלשת ורחובות לקריית מוצקין תפעולית ( להלן: "מסילות כפולות").
טוב לדעת
לא ידעתי שמבצעים שימוש יזום במפלגים לצורך טיפול מונע. יש מפלגים, במיוחד לשלוחות המובילות לאטמים שנראה כי לא מופעלים במשך כל חייהם.
 
טוב לדעת
לא ידעתי שמבצעים שימוש יזום במפלגים לצורך טיפול מונע. יש מפלגים, במיוחד לשלוחות המובילות לאטמים שנראה כי לא מופעלים במשך כל חייהם.
על ההסבר

זה באמת נראה מבהיל הפיתול הזה לגבי רכבת
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
החלפתי בתחנת ת"א אוניברסיטה
ותפסתי את 281 יוצאת לדרכה בדיוק כשרכבת 680 עצרה בתחנה.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
ורכבת 680 יוצאת לדרך
פה קצת יותר קל לצלם - יש שני רציפים ואפשר להתרחק קצת מהרכבת.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
עוד תמונה שלה לקראת הפניה ימינה
אל עבר מסילת הירקון.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
והיא פונה אל מתחת לנתיבי איילון.
אחרי התמונה הזאת, והטשטוש שלה (היו עוד כמה יותר מטושטשות) ירד לי האסימון: בתנאי תאורה גרועים כל כך עדיף לקבע את זמן החשיפה ולקבל תמונה כהה יותר אבל חדה. להבהיר תמונה כהה זה קל יחסית, לחדד תמונה מטושטשת זה די בלתי אפשרי.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
והנה סוף כל סוף מגיעה רכבת 183
אפשר לחשוב - 3 דקות איחור.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
והיא מתקרבת
המסילה המפותלת מצפון לתחנה נותנת זוויות מבט שונות עליה.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
ועוד עיקול
הרציף השני הוא בטח נקודת צילום טובה בהרבה.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
והיא מגיעה לזוג המסוטים
ועוד רגע היא תעצור.
 

easyn

New member
דוח יוממות + תמונות
היום התחיל בסדר דוקא, בלי פקקים, הגעתי בזמן לנתב"ג והספקתי לקנות כרטיסיה חדשה, רכבת 144 - מודו ספרדיה הגיעה באיחור של דקה, היתה אמנם עמוסה מאוד (גם הרציף בנתב"ג היה עמוס מאוד) אבל מצאתי לי מקום ישיבה באחד הקרונות האחרונים (רציתי לצלם אותה מגיעה אבל השמש סינוורה אותי). הצרות התחילו במחלף גנות - המתנה ארוכה במנהרה (תוך חשש שאולי היא לא תצליח לזנק בעליה מהמנהרה למעלה) עד שנשמעה רכבת חולפת מעלינו (כנראה 502 מירושלים) ואחרי עוד כדקה וחצי המשכנו. עצירה נוספת בת"א דרום תפעולית, המתנה ארוכה בת"א ההגנה, עצירה בינה ובין ת"א השלום לכמעט 5 דקות, התקדמות של כמה מטרים ושוב עצירה, המתנה ארוכה בת"א השלום והגעה לת"א מרכז באיחור שיא (בשבילי) של 15דקות! איפה ההבטחות על אי המתנה לרכבות מאחרות? בזמן שהמתנתי לרכבת 246 שמתי לב לארוע מוזר, שלצערי לא צילמתי אותו: לרציף 4 נכנסה רכבת יגוסלבית, על פי הכרוז מאספת לאשקלון. קודם כל, זאת הפעם הראשונה שאני רואה רכבת יגוסלבית בקו פרברי (בטח היו כאלו לפני יותר מעשור). שנית, אין בלו"ז שום רכבת לאשקלון סביב 8:35. האם יתכן שרכבת 1405 גם היתה יגוסלבית (לפי הלו"ז היא מותאמת לנכים), גם איחרה ביותר מרבע שעה וגם הוארכה עד לאשקלון? שתי דקות אחריה נכנסה רכבת יגוסלבית לרציף 3, על פי הכרוז למודיעין. כנראה רכבת 41, גם כן באיחור של רבע שעה. יחד איתה הגיעה רכבת 246 (דוקו, לשם שינוי) ואיתה נסעתי להרצליה. הגעתי באיחור של כמעט 20 דקות. כנראה שזה מה שמגיע למי שנוסע ברכבת ביום ראשון. עוד תהיה: בין תחנת ת"א אוניברסיטה ומחלף גלילות מתבצעות עבודות עפר לאורך המסילה מצד מערב. יש למישהו מושג מה בונים שם?
תמונה אחרונה
רגע לפני שעצרה ואני עליתי עליה. למרות האיחור הקל, לנתב"ג היא הגיעה (כרגיל) דקה לפני הזמן. זה הדוח האחרון לשבוע זה עקב מילואים (התרגיל הארצי של פיקוד העורף).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה