דו''ח התקדמות
לפני מספר ימים התחלתי לנסות להתעורר אחרי כל חלום ולא הצלחתי (בלי שעון מעורר ) פשוט להתעורר מיד בסיום החלום.
וגם בזמן האחרון התחלתי להגביר את בדיקות המציאות שאני עושה מבערך 10 ליום לאולי 30 ביום.
ואתמול הלכתי לישון ב12 (כמעט).
וחלמתי שאני ושב על ספה כזו (בעצם חצי שוכב חצי יושב) ופשוט מתחיל לחלום כזה בהקיץ.
את החלום עצמו אני לא זוכר אבל זכרתי שבסוף ישבתי ליד זקנה ואמרתי לעצמי בטח זה חלום אז אספור את האצבעות שלי.
הרמתי את היד וראיתי שהיא בצבע מעט שונה וגם עם קמטים מוזרים כאלו.
באתי להתחיל לספור את האצבעות והתחתי להתבלבל לגמריה והחלום קרס.
אאז עכשיו אני שמח על ההתקדמות בגלל 2 דברים:
הצלחתי לקום אחרי מחזור שינה 1
2 גיליתי שאני חולם ובפעם הבאה זה יהיה יציב יותר.
לפני מספר ימים התחלתי לנסות להתעורר אחרי כל חלום ולא הצלחתי (בלי שעון מעורר ) פשוט להתעורר מיד בסיום החלום.
וגם בזמן האחרון התחלתי להגביר את בדיקות המציאות שאני עושה מבערך 10 ליום לאולי 30 ביום.
ואתמול הלכתי לישון ב12 (כמעט).
וחלמתי שאני ושב על ספה כזו (בעצם חצי שוכב חצי יושב) ופשוט מתחיל לחלום כזה בהקיץ.
את החלום עצמו אני לא זוכר אבל זכרתי שבסוף ישבתי ליד זקנה ואמרתי לעצמי בטח זה חלום אז אספור את האצבעות שלי.
הרמתי את היד וראיתי שהיא בצבע מעט שונה וגם עם קמטים מוזרים כאלו.
באתי להתחיל לספור את האצבעות והתחתי להתבלבל לגמריה והחלום קרס.
אאז עכשיו אני שמח על ההתקדמות בגלל 2 דברים:
הצלחתי לקום אחרי מחזור שינה 1
2 גיליתי שאני חולם ובפעם הבאה זה יהיה יציב יותר.