דווחו על שיעור יום שבת 27.4.02

דווחו על שיעור יום שבת 27.4.02

שיעור קונג-פו בשעה 16:00 שיעור אמנות היכולת בשעה 17:30 ספרו מה שבא לכם... איך היה.. מה היה... כולנו מתים לשמוע!
 

רכילותי

New member
מה יש? אי אפשר כבר להגיד מי היה?

היו שם בשיעור הזה: נתי ענת ארי ניר טל כ. נועה יואב א. יואב א"ע אדם אסי (חדש) עידו (טליה וירון בחופש, איזה כיף להם) (אם שכחנו מישהו נא להוסיף ולעדכן)
 

pif

New member
לעבוד עם הכדור.

אני אספר רק על תרגיל אחד שפתח את שיעור אומנות היכולת, לעבוד עם הכדור! זאת היתה ההנחיה, הכוונה לכדור הארץ. בן נתן משהו כמו שתי הדגמות פשוטות פשוטות להבהרה. אחת לדוגמה היא לקרב את הכדור לראש של עצמי, האופן הוא התכופפות לכוון הארץ. אחת נוספת היא להרחיק את הכדור מראשנו - להתרומם. באותו הרגע, למרות שלא זו מטרת הדווח, הרגשתי שעומדות לבן על קצה הלשון משהו כמו אלפיים הדגמות, אבל הוא שמר אותן לעצמו ונתן לנו לעבוד. הדבר הראשון שעלה לי לראש עוד לפני שהתחלתי לעבוד ממש, הוא לוותר על התחושה היום יומית שהכדור יציב וקבוע במקומו ושאני בסך הכל מתנהל עליו. ועם הרעיון הזה התחלתי לעבוד. בהתחלה ניסיתי פשוט לנענע את הכדור, נעמדתי עליו עם רגליים פסוקות וזיעזעתי אותו, או לפחות ניסיתי. אחר כך ממש קפצתי מרגל לרגל, עדיין מנסה לגרום לו לתזוזה כלשהי. ואז הנחתי גם את שתי ידי על הרצפה כשאני ממשיך לנסות. לא ממש הזזתי לו אבל זה היה יאוש מפנק. נהנתי מזה שאני כמו נמלה על פיל. אז התחלתי לטפס עליו, ולרדת. מהצד זה סתם נראה כאילו אני הולך על ארבע או משהו אבל ההרגשה היתה של תנועה על מישהו/משהו. לרגעים הייתי מעליו, עומד או מתגלגל, ואז נמצא לצידו, צמוד צמוד עם כל הגוף ( בשכיבה ) ואז דחפתי אותו ממני עם הידיים אבל השארתי את הרגליים צמודות אליו ( עמידה ). אחר כך הסתובבתי על צירי בצמוד אליו ( מתגלגל )... פתאום עכשיו תוך כדי כתיבה מתחוור לי שבעצם כל פעם שיניתי את תחושת כח הכבידה שלי. לפעמים היא משכה אליו, לפעמים היא משכה את שנינו לכיוון כלשהו, ולפעמים היא לא היתה. היה אפילו רגע שדימיתי שאני יציב וקבוע במקומי, והכדור נייד, והתחלתי לסובב אותו עם כל הגוף ( מה שמהצד מקבל צורה של ריצה על ארבע או התגלגלות ) אחר כך ניסיתי לסובב אותו כשכל פעם אני משתמש בחלק אחר בגופי (מה שיצר התגלגלות של ממש ) לפעמים דחיפות חזקות ולפעמים הדיפות קטנות. אני חייב להודות שהיה לי קצת קשה ושלא נכנסתי ממש ממש עמוק לתרגיל, אבל אחרי עשר דקות בערך הרגשתי שאני מתקשר אחרת לגמרי עם הארץ, ושאני מסוגל לדברים שלא יכולתי עשר דקות קודם לכן. זהו, עייפתי. מקווה שנהנתם, נתי.
 

Talia E

New member
וואו!

זה נשמע ממש-ממש כיף! ("נהנתי מזה שאני כמו נמלה על פיל" - איזו תחושת כיף וקלילות נובעת מזה! - זה אפילו עזר לי להציץ לעד כמה יהיה כיף להיות משוחררת יותר מהאגו, להבין את מקומי האמיתי (האפסי) ביקום, איזו קלילות!) מאד נהניתי לקרוא את הודעתך; היה כיף לראות מבפנים צורת עבודה של מישהו אחר (זה די נדיר - כמו שאמרת, מבחוץ רק הייתי רואה שאתה הולך על ארבע ועושה כל מיני גלגולים...
). זה היה כיף במיוחד, כי נראה לי שאני הייתי תופשת ומבצעת את התרגיל בצורה לגמרי שונה, והיה נחמד לראות צורת הסתכלות אחרת ומיוחדת. אם לא היית כותב בסוף שלא ממש התחברת לתרגיל, הייתי בטוחה שהתחברת אליו מאד...
 

pif

New member
היי טליה.

היית בברצלונה ???????????????????????????????????? איך היה ? אני אשמח דווקא לשמוע איך היית מבצעת את התרגיל ?!?! קשה לי לראות עוד דרכים .... הכוונה בסוף היתה לזה שלא היית ממש ממש ממש ממש עמוק בתוכך התרגיל, הרגשתי שאפשר יותר. אבל זה מה שיכולתי באותו הרגע, וזה הספיק.
 

Talia E

New member
כן...

נתתי קפיצה קטנה (והרבה הרבה מדי קצרה) לברצלונה ולקוסטה בראבה. מקום מ-ד-ה-י-ם. אני עוד אחזור לשם...
אין לי שום דרך לדעת איך הייתי מבצעת את התרגיל, שכן בשיעור ישנה מודעות אחרת מהמודעות שאני נמצאת בה כרגע. בנוסף למודעות אחרת שנוצרת באופן טבעי בזמן שיעור, ישנו גם כוונון אנרגטי ואחר שמתבצע על-ידי בן ואף גורמים נוספים; בודאי שמת לב בעבר שלעתים התנהלותך בשיעורים חורגת מהתנהלותך הרגילה בחיי היומיום... יש הרבה יותר מהשכל בתרגילים אלה... אחלה ששמת לב שיכולת יותר - ואחלה שהספיק לך (ושלא התחלת לשפוט את עצמך על כך)
טליה
 

pif

New member
התנהלות שונה לגמרי.

אפילו קרה לי כבר ששיחזרתי אותה אל תוך חיי, מתוך צורך למירכוז שמאפיין שיעורים מסוימים, וגם סתם מתוך געגוע. כל כך בא לי שיעור קונג פו עכשיו, הכתיבה הזו כל כך מעוררת לפעמים.
 

Talia E

New member
איזה כיף!

שנינו on line באותו זמן... רוצה להכנס לצ´אט? (אני נכנסת עכשיו בכל מקרה)
 
למעלה