דודו במיוחד בשבילך

../images/Emo9.gifחיבוקייייייייייית?.......

חחחחחחחח מסודר גארפילד אה??????????............. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
חיבוקיתי קוקי באלי טאטאן לונה

וכל השאר נוכל להיפגש כאן אחלה מקום היה לי יום ארוווך חייב לישון מכין רעיון לקבץ את כל המתכונים שלי מחדש אז גוזר וצובע ומכין אחלה דבר כשאסיים אצלם ואשלח לפורום לראות לילה טוב
 

tatan48

New member
הי דודו

אני אצל חבר בחולון והמחשב שלו קורס מדי פעם אבל אשתדל להיות כאן הערב. הייתי אתמול בקיוטו סלסה בתל אביב וחגגתי כהוגן. אם גלינה הייתה רואה אותי היא הייתה אומרת "מפגרת,כמות סושי אתה לאכול עכשיו אין דגים בים וגמרת אורז בסין"
 
אצומת(עצומת)הבלונדיניות../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

ענחנו הבלונדיניות במסרד אורכי הדין "יאכוב אט יאכוב" מודיאות בזות קי נמעס לנו מקול הבדיכות אל הבלונדיניות. ענכנו חושבות שזוהי אטרדה מינית. הבדיכות גורמות לנו להיות במתך רב במסרד, לבאיות אם האמיטים לאבודה וליציעת השורשים השחורים שלנו מהר מדי פנינו למסרד אורכי דין אחר וסכרנו אורח דין שיצג אותנו במשפת הדיבה נגדחם. עם צריח נגיא גם לבית המשפת הגבוא לצדק. לידיעטחם, השופת אשקנזי ידוע בתמיחטו הרבה בנוסא של התרדות מיניוט. כמו חו ביקשנו מכברת הכנסת נאומי בלומנתל לכוקק חוק חדש שיאזור לנו הבלונדיניות במאבקנו הצודק. הכוק יחריח אזרחים לספר בדיחות גם על ז'ינגיות, אדומות שיער חומות שיער וחו'. עם דאתנו לא תתקבל, ענכנו במסרד מודיעות בזב כי נפשיק לצאת לפגישות רומנתיות וקול היום נספר בדיחות אליחם. אם אטם במסרד מסקימים לדעתנו אנא חתמו על האצומה. ( המכתב נחתב באיפרון קח שעם יש תעויות תוחלו לתקנם )
 
אוחח חיבוקית לו היה בידי כזה כסא

איך שאני מדמיינת כבר במוחי הקודח איך הייתימשדרגת אותו.. יש לך אחד כזה מיותר אולי??
 
למעלה