צהוב בנשמה2
New member
דוגרי אני ב-ש-ו-ק !!!!!!!!!!!!!!!!!
התחלתי להתאמן לפני כחודשיים בבית עם מאמן אישי צמוד שהוא בא אלי פעם בשבוע. חשבתי לעצמי, איך אני יעשה 6 ריבועים זה נראה כל כך רחוק. ועוד להכנס לכושר נראה בשבילי בלתי הגיוני, למה כי אני אסמטי אני יכול לרוץ מטר ויהיה לי אסטמה. אבל הנה עברו חודשיים ואני בשוק טוטאלי, התחזקתי משמעותי !! לפני החופש כל הכיתה קרעה אותי בהורדת ידיים אפילו כמה בנות. ועכשיו אני מנצח כמעט את כולם, יש אחד שחבל על הזמן. אין סיכוי שאני יוריד אותו, וכמעט הצלחתי. ממש אני מרגיש שהתחזקתי, ואני כמעט לא מרגיש שיש לי חולשות. חוץ מזה אני מרגיש ששרירי החזה שלי נהיים חזקים יותר, ממש אני רואה שהמולטי טריינר והספת דחיקה עושים את העבודה שלהם. זלזלתי בזה אני חייב להודות, לא הבנתי איך מכשירים כאלה בונים גוף, עכשיו אני מתחיל להאמין. שלא לדבר על הכושר שעלה בצורה משמעותית, כאמור הייתי רץ קצת היה לי אסטמה קשה. עכשיו אני כבר רץ 22 דקות על ההליכון מהירות 7 קמ"ש, כל 4 דקות אני מעלה את הקמ"ש ל-10, במשך דקה ואז מחזיר חזרה ל-7. ככה אני עושה וב-2 דקות האחרונות אני עושה 5 קמ"ש. אני מחזיר לעצמי את הדופק. תשמעו עד שלא נכנסתי לתוכנית של ספורט שבועית, זלזלזתי בזה חבל על הזמן. צחקתי על אלא שעושים ספורט, חשבתי למה הם מתאמצים כל כך סתם הם מזיעים שאפשר לקנות את המכשיר מערוץ הקניות. מכירים את זה?!? שמחברים את זה לגוף וזה עושה לך שרירים. ובכן כמעט קנינו את זה, אבל שמענו שזה בלוף אחד גדול. אז ירדנו מזה, ורק אז החלטתי שאני מנסה להכנס לתוכנית של ספורט. בהתחלה הגוף שלי לא התרגל, אבל לאט לאט נכנסתי לזה. ועכשיו אני ממש מרוצה, לאחר שבועיים אני רוצה תוצאות. ירדתי 4 ס"מ בהיקף, וזה עושה לי חשק להמשיך. חשבתי אם אני אתחיל לאחר שבוע ימאס לי, כי כבר בעבר התחלתי לספורט והפסקתי. אבל עכשיו, עם המכשירים והכול חבל על הזמן. אני אמשיך את זה כנראה לכל החיים שלי.
התחלתי להתאמן לפני כחודשיים בבית עם מאמן אישי צמוד שהוא בא אלי פעם בשבוע. חשבתי לעצמי, איך אני יעשה 6 ריבועים זה נראה כל כך רחוק. ועוד להכנס לכושר נראה בשבילי בלתי הגיוני, למה כי אני אסמטי אני יכול לרוץ מטר ויהיה לי אסטמה. אבל הנה עברו חודשיים ואני בשוק טוטאלי, התחזקתי משמעותי !! לפני החופש כל הכיתה קרעה אותי בהורדת ידיים אפילו כמה בנות. ועכשיו אני מנצח כמעט את כולם, יש אחד שחבל על הזמן. אין סיכוי שאני יוריד אותו, וכמעט הצלחתי. ממש אני מרגיש שהתחזקתי, ואני כמעט לא מרגיש שיש לי חולשות. חוץ מזה אני מרגיש ששרירי החזה שלי נהיים חזקים יותר, ממש אני רואה שהמולטי טריינר והספת דחיקה עושים את העבודה שלהם. זלזלתי בזה אני חייב להודות, לא הבנתי איך מכשירים כאלה בונים גוף, עכשיו אני מתחיל להאמין. שלא לדבר על הכושר שעלה בצורה משמעותית, כאמור הייתי רץ קצת היה לי אסטמה קשה. עכשיו אני כבר רץ 22 דקות על ההליכון מהירות 7 קמ"ש, כל 4 דקות אני מעלה את הקמ"ש ל-10, במשך דקה ואז מחזיר חזרה ל-7. ככה אני עושה וב-2 דקות האחרונות אני עושה 5 קמ"ש. אני מחזיר לעצמי את הדופק. תשמעו עד שלא נכנסתי לתוכנית של ספורט שבועית, זלזלזתי בזה חבל על הזמן. צחקתי על אלא שעושים ספורט, חשבתי למה הם מתאמצים כל כך סתם הם מזיעים שאפשר לקנות את המכשיר מערוץ הקניות. מכירים את זה?!? שמחברים את זה לגוף וזה עושה לך שרירים. ובכן כמעט קנינו את זה, אבל שמענו שזה בלוף אחד גדול. אז ירדנו מזה, ורק אז החלטתי שאני מנסה להכנס לתוכנית של ספורט. בהתחלה הגוף שלי לא התרגל, אבל לאט לאט נכנסתי לזה. ועכשיו אני ממש מרוצה, לאחר שבועיים אני רוצה תוצאות. ירדתי 4 ס"מ בהיקף, וזה עושה לי חשק להמשיך. חשבתי אם אני אתחיל לאחר שבוע ימאס לי, כי כבר בעבר התחלתי לספורט והפסקתי. אבל עכשיו, עם המכשירים והכול חבל על הזמן. אני אמשיך את זה כנראה לכל החיים שלי.