במשך החצי שנה האחרונה בערך הייתי רשום בדוא"ל של יאהו!. עכשיו אני עובר לגוגל(או לפחות מנסה) ונשארו לי מלא הודעות ביאהו!. רציתי לדעת אם יש אופציה להעביר את כל ההודעות שיש לי בדואר של יאהו! לדואר של גוגל, כי חבל לי להשארי את כל ההודעות שם. יש אופציה כזו? תודה!
עליה היא לעשות forward אחת אחת מהיאהו לכתובת הgmail. החיסרון הוא שכל ההודעות יוביאו כשאתה השולח, אבל הפיתרון הוא לשנות את הכותרת של ההודעה לשם השולח המקורי.