דואר אלקטרוני

ani111

New member
דואר אלקטרוני../images/Emo43.gif

תארו לכם שאפשר היה לשלוח אימייל לבורא עולם... מה הייתם כותבים לו?
 

זעליג

New member
דואר אלקטרוני לבורא עולם

יפיפה ומרגש, וכן, אפילו חכם. כדי לראות להקיש כאן. (נכון מזל ששמרתי את זה? לא! השגחה פרטית)
 

תמר ת ת

New member
זה נמחק לי בזמנו ולא מצאתי את זה

יותר. אז זעליג - תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה.
 

אלי ו.

New member
באמת יפה, אבל שמעתי על הכותב

אם פתחתם את ההודעה הזו, לא קראתם את הקישור. קראו אותו.
 
ואוו, איזה שאלה...

אז זה מה שאני הייתי כותבת: תודה, אבא תודה! תודה על כל מה שעשית בשבילי תודה שאתה טורח ומשגיח עלי כל רגע ורגע ומציל אותי מכל צרה עוד לפני שבכלל שמתי לב שנכנסתי אליה. תודה שתמיד הכנת לי את הפתרון לבעיה עוד לפני שהבעיה התעוררה. רק יש לי 2 בקשות אליך: תמשיך תמיד להשגיח עלי כמו שאתה עושה עד עכשיו. תמסור להורים שלי ולאחי שאני אוהבת אותם ושהם חסרים לי מאוד אוהבת אותך אהבת נפש
 

ani111

New member
ואני הייתי מבקשת דבר אחד

שחשוב לי כל כך עכשיו- להיות קרובה אליך בורא עולם... להרגיש אותך עוטף אותי באהבה אינסופית להרגיש שמחה בלב ובטחון שיסתלקו ממני כל הפחדים היומיומיים שארגיש שכינתך עליי שאזכה לשמח אותך בורא עולם
 

giingiit

New member
Ani, אני הייתי מבקשת מבורא עולם

שיעזור לי להתחבר אליו יותר משאני מחוברת. אני רואה בביתהכנסת שלי איך נשים מחוברות וגם אני רוצה להגיע לדרגה הזו, שאבכה כבר בפסוקי דזמרה, להגיע לכזו רמת התרגשות וחיבור. לזה אני שואפת. אני בטוחה שאם תתמידי ברצונך ותבקשי ממנו, הוא יעזור לך. חוץ מזה, אני בטוחה שאת משמחת אותו בעצם כתיבתך פה בינינו
 
מכתב כואב לריבונו של עולם ../images/Emo10.gif

חייב אדם לברך על הרעה כשם שהוא מברך על הטובה" אז אני לכן חייב לברך על ה"מתנה " ששמם חיים?? תודה לך שהבאת אותי לעולם שאיני חפץ בו ? תודה לך על חיים שאף אחד לא שאל אותם ממך? על כרחך אתה חיי>>ולכן אני אמור להודות ??? על התלאות ? היסורים ? הכורח העצום שבקיום המצוות ? הנסיונות? לא ביקשתי לבא לעולם זה לא היה נתון לבחירתי ! רק על דבר אחד באמת אודה לך אם תחזיר את נשמתי למקום ממנו היא באה. תודה שהקשבת
 

shishir

New member
ואני הייתי כותבת

אויי ריבונו של עולם איזו השגחה פרטית אתה שומר עלי אני אפילו לא יכולה לתאר עד כמה אני מרגישה שאתה שומר עלי וכל פעם שאני מתפללת איך שאתה מכוון אותי כבר למחרת למקום שבו אני יוכל לראות את התשובה את האור. הלוואי ואני יוכל להתחזק ושיצר הרע יהיה הוא עייף מימני. הלוואי שאני אמשיך להנות מהילדים כמו שאני נהנת עכשיו שמור לי עליהם ועל בעלי שאני אוהבת כל כך. סליחה על הכל על כל המלחמות שאני מרגישה בפנים סליחה על כל הנסיונות שאני מנסה אותך אומרים השם מנסה אותנו כמה אני ניסיתי כמה שאלות אני שואלת ואתה עונה לי ואיך הקטנה שלי אמרה לי אתמול אני לא מפחדת מהמלחמה כי אלוקים שומר עלינו והוא ישמור על החילים והשוטרים שישמרו עלינו כולם שומרים עלינו אז שמור עלינו ומי יתן וניתחזק שתוכל גם אתה להנות מאיתנו תודה
 

shishir

New member
חובת לבבות

אם בכלל מותר לי להגיב אז כמה כואב מה שאתה כותב האם לא אנחנו בוחרים איך נחיה את חיינו הקשיים היומיומים לא בשליטתנו אבל איך שנקבל אותם תלוי בנו ואני יודעת כמה זה קשה והרי אני לא מכירה את הסיפור שלך ואתה בטח אומר את לא מכירה אז איך את יכולה להגיב נכון אני לא מכירה אבל אני מכירה את הסיפור שלי ואני יודעת שזה תלוי בי איך אני יקבל את הדברים ואיך אני מחליטה להרים את רוחי נכון שיש ימים שזה מאוד קשה ויש לפעמים שמצליחים לעלות את מצב הרוח ואז בבת אחת יש משהו שמהר מדי מוריד אותו אבל כל יום מביא את האור שלו הלוואי שתצליח בכל
 

ani111

New member
מעניין..

ועצוב לקרוא. בטח עברת הרבה צער.. ועל זה נאמר: על כורחך אתה חי, על כורחך אתה מת, ועל כורחך אתה עתיד ליתן דין וחשבון.
 
אתה יודע תמיד היה קשה לי המשפט

"על כורחך אתה חיי" מה פירוש ? וכי אדם לא יכול לאבד עצמו לדעת ? אולי התכוונו על כורחך אתה נולד ..וזה נכון.
 

giingiit

New member
הוא יכול, אבל זה לא יפתור את הבעיה

להיפך, זה יחריף אותה.
 

אלי ו.

New member
יש איסור לאבד את עצמך לדעת

ולכן התשובה היא, לא, לאדם אסור לאבד את עצמו לדעת.
 

אני אנה

New member
הלואי שהנשמה שלי תחזור לאותו מקום

הלואי שהנשמה שלי תחזור לאותו מקום ממנו היא באה. ה"נשמה" היא חלק אלו-ה ממעל, יורדת לעולם זכה וברה, "נשמה שנתת בי טהורה היא", ובעולם הגשמי היא עוברת מבחנים קשים . מצד אחד היא צריכה ל"התלכלך" בעולם הגשמי. חייבת ל"התלכלך". חייבת לנהוג בכל עניני העולם הזה כבעל חיים לכל דבר. מאידך, היא יכולה לשלוט על עניני העולם הזה. איך ? באכילה - ע"י בדיקת כשרות המאכלים, ע"י ה"עצירה" לברכת הנהנין וכו´. בחויות המיניות - ע"י עשיתן ב"קידושין", ע"י הרצון להטיב לבן/בת זוגו, וכו´. וכן הלאה וכן הלאה. ואז, היא מוסיפה קדושה לנשמה, מוסיפה טהרה לחלק האלוקי של הנשמה. אז מי שהוריד נשמה טהורה לעולם ומחזיר נשמה "מלוכלכת". אוי לו ואבוי לנשמתו. באמת מוטב לו ש"לא נברא". אולם מי שמחזיר נשמה קדושה יותר, טהורה יותר... טוב לו שנברא, אשריו ואשרי יולדתו. ולואי שאהיה מאלה. ולפחות מאלה שמחזירים אותה כמות שהבאתי אותה, לא פחות ולא יותר. הלואי.
 
תמיד ביקשתי ורציתי

שלוות הנפש. שלווה לנשמה שלי, שמתייסרת כל כך - כל יום. קצת רגיעה.... בבקשה.
 

giingiit

New member
חובות הלבבות

לא כל מה שנראה רע הוא רע. צריך להסתכל על הכל באספקלריה רחבה יותר. אבל מכיוון שאינני יודעת איזה ניסיונות עברת, אינני יכולה להציע לך כיצד להסתכל, רק שלא כדאי לתת לדכאון ומרה שחורה לשלוט. בהצלחה
. בברכה תמנה
 

asaf2000

New member
שאלה טובה

אני חושב שהייתי מבקש ממנו שיתלה את השטן בכיכר מלכי ישראל ושלכל יהודי תנתן הזכות להתעלל בגופתו ואז שיחיה אותו עוד פעם וככה כל יהודי שקיים יהרוג אותו ואחרי זה שזרוק עליו פצצת אטום.
 
למעלה