דגל האורות של על"ם לאן צריך להתקשר מתי לעשות זאת ומהצריך לעשות כדי לתרום לעל"ם וכדי שהדגל יאיר. תודה
א אמרלין New member 23/4/04 #1 דגל האורות של על"ם לאן צריך להתקשר מתי לעשות זאת ומהצריך לעשות כדי לתרום לעל"ם וכדי שהדגל יאיר. תודה