דברים שלא ידעתם

nogao10

New member
דברים שלא ידעתם

סתם ראיתי אתר של שאלות ותשובות אז אני מביאה דברים שאולי רציתם לדעת: *I was wondering how I could possibly get in touch with Jon Bon Jovi ? תשובה: Address details as follows: BJ Management 809 Elder Circle Austin, TX 78733-3423 USA (למתקשים באנגלית- אם מישהי רוצה ליצור קשר עם ג'ון גאת הכתובת (כנראה) הכי טובה, אז תתחילו לשלוח!!) *Who are Tommy and Gina that are mentioned in Living On A Prayer and It's My Life? Are they real people? תשובה: They are characters based on real people Jon knew in high school. The boy had a baseball scholarship for college, but the girl got pregnant so he gave up the scholarship to get married and take care of the family. Sometime around 2000, Jon said that the couple were still together after all these years. (ג'ינה וטום מהשירים איטס מיי ליף וליבינג און אה פרייר הם אנשים אמיתיים, וג'ון גדל איתם בבית ספר. גינה נכנסה להריון וטום וויתר בשבילה על מלגה לבייסבול כדי להתחתן איתה. בסביבות שנת 2000 ג'ון סיפר שהם עדיין ביחד) *I was wondering if you have any idea of what Alec John Such has been up to the past 10 years? תשובה: There has been much spectulation about Alec's activities since leaving Bon Jovi. However, from my own knowledge, I believe Alec moved to Texas for a few years after his departure from the band but he did maintain his residence in New Jersey. In recent times Alec has been Manager for some New Jersey bands and he currently owns a motorcyle business in New York. Going back two/three years he held an auction in New Jersey of his personal Bon Jovi memorabilia, including guitars, records and awards. (אלק, מסתבר, עדיין מקליט עם הלהקה ולפעמים עושה איתם הופעות) ההמשך בהודעה הבאה
 

nogao10

New member
המשך (האם ג'ון מעשן... התשובה כאן!!)

המשך *i am from argentina, and i wanted to know if jon had problems with drugs תשובה: The only problem I know of is that Jon was using steroids during the New Jersey tour. They were so burnt out after a long Slippery When Wet tour shortly followed by a long New Jersey tour that Jon began recieving steroid injections so he would have energy to perform on stage. (לג'ון לא הייתה בעיית סמים אף פעם, אבל במסע ההופעות של הדיסק ניו ג'רסי שבא ישר אחרי סליפרי כדי שג'ון יוכל לעלות לבמה עם אנרגיה הזריקו לו סטרואידים..... מסכן ) הידעתם- ג'ון אף פעם לא לקח שיעורי פיתוח קול!!!!!!!!!! באיזה מסע הופעות הוא לקח כמה שיעורים כדי ללמוד איך להתחמם לפני הופעות, אבל כל השאר טבעי לגמרי!! *Does Jon Bon Jovi smoke cigarettes? If so, what brand? If so, when did he start smoking? תשובה: Yes, Jon does smoke cigarettes. I think his brand is Marlboro Light. I believe he took up the habit when making the movie "The Leading Man", he says because he was bored on set between takes. (ג'ון באמת מעשן, ו(למרבה הבושה) הוא התחיל לעשן בסט של אחד הסרטים שהוא עשה כי..... שיעמם לו!!!!!!) טוב, זה כל הדברים המעניינים שמצאתי מקווה שנהנתם
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifעם קול כזה בטח שהוא לא צריך שיעורים../images/Emo99.gif

זה כישרון טבעי
כן ראיתי שהוא אמר את זה
חבל שהוא מעשן..כי מאז דיס דייס לבין קראש הוא התחיל לעשן ודי שומעים תהבדל בקול.. הוא אמר שבין סצנות לסצנות פשוט אין מה לעשות..אפילו שעות! אז הם היו יושבים מעשנים מדברים (השחקנים)
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifבקשר לטומי וג'ינה

אני שמעתי שג'וןאמר שהם רק דמויות שהוא המציא שמייצגות כל אחד מאיתנו ואיך שאנחנו מתחברים אליהם.. בחיים לא שמעתי שהם אמיתיים.. בטוחה שהכתובת אמיתית? ועל אלק ידעתי..בטור HAND הוא היה בכמה הופעות תודהה
 

nogao10

New member
אני די בטוחה....

א. אני ממש בטוחה שהאתר אמין ב. אני גם הורדתי לפני המון זמן שיר של ג'ון, שלפני הliving הוא דיבר קצת על טומי וג'ינה (בתור אנשים אמיתיים). מחקתי את השיר מזמן, חבל.......
 

mikeys barking

New member
ג'וני, ג'וני..

עם גוף כזה גם לי היה נוח..
לגבי העישון, באמת חבל שהוא מעשן. בסוף ישתנה לו הקול וחבל, כי הבנאדם מוכשר ):
 

nogao10

New member
האתר

האתר שלקחתי ממנו את זה הוא: http://en.allexperts.com/q/Bon-Jovi-401/
 

Black Balloon

New member
תודה ../images/Emo9.gif

שיפסיק לעשן! עישון זה איכס! חבל על הקול הכה מושי-מושלם [אנלא פקאצה :|] שלו
 
הקטע האחרון לא תורגם נכון...

לפי התירגום הנכון:..אלק עבר להתגורר בטקסס אבל שמר על האזרחות שלו בניו ג'רזי כמה שנים לאחר שנפרד מהלהקה,בתקופה האחרונה אלק הפך להיות המנהל האישי של כמה להקות חדשות מניו ג'רזי ולאחרונה גם פתח עסק לאופנועים לפני שנתיים או שלוש הוא ערך מכירה פומבית של החפצים שנמצאו ברשותו מתקופת בון ג'ובי כולל גיטרות, אלבומים ופרסים שבהם זכתה הלהקה אין שם שום איזכור לכך שאלק עדיין מקליט עם הלהקה ועושה איתם לפעמים הופעות..אין לי מושג מאיפה הבאת את זה אבל אני כרגע תירגמתי מילה במילה את הקטע שהיה כתוב על אלק...יש לי ידע טוב באנגלית..אני עשיתי 5 יחידות בגרות באנגלית.. אז אם יש לכם איזשהם קטעים שאתם צריכים תירגום בשבילו אתם מוזמנים לפנות אליי.. אני לא נמצאת כאן הרבה..פעם בא כי אני לומדת למבחנים אבל אתם יכולים להעביר ללירון והיא תעביר אליי...ואני אשמח לתרגם... אוהבת אילנית
 
למעלה