דברים שהייתי משנה בהישרדות (1)

פלומפ

New member
דברים שהייתי משנה בהישרדות (1)

1) יותר מידי דוגמנים ודוגמניות , כנראה שבערוץ 10 שכחו שהתוכנית אמורה לפנות לכל המשפחה אבל במקום היא פונה לגברים ובני נוער חרמנים. 2) בהישרדות האמריקאית יש פס קול מצויין לפתיח , למשימות , לישיבת ההדחה ולכל שאר חלקי התוכנית וחבל שהעורכים של הישרדות הישראלית הפיקו אחד חדש משלהם שיורד מאוד ברמתו מזה של האמריקאים. 3) עצם זה שהמנחה של הגירסה האמריקאית היה חדש ולא שמעו עליו לפני הוסיף לקסמה של התוכנית אבל בהתחשב בהשקעה של ערוץ 10 ובזה שהם לא רצו לקחת סיכון בנושא זה אז זה די מתקבל למרות שבעונות הבאות (אם יהיו) הייתי לוקח מישהו חדש ולא מוכר , עם כל הכבוד גיא זו-ארץ כבודו במקומו מונח אבל הוא לא קולע בתור מנחה של התוכנית. 4) לא הייתי שולח על ההתחלה את המתמודדת הראשונה שעפה מהאי לאי ששם היא תחכה לחזור לתוכנית , תחכו עם זה כמה תוכניות ואז תתחילו עם זה , זה כאילו כוכב נולד תשמור על כל הזמרים שלה מההתחלה ואז תעשה גלגל הצלה ל- 10 אנשים , מיותר וסתם מוריד עניין מהתוכנית.
 

פלומפ

New member
בהמשך ל- (1)

בהמשך למה שכתבתי ב - (1) כנראה שערוץ 10 לא רוצה להתחרות בערוץ 2 אלא בעצמו ובתוכנית "הדוגמניות"
 

LiRs Lullaby

New member
) יותר מידי דוגמנים ודוגמניות ,

כנראה שבערוץ 10 שכחו שהתוכנית אמורה לפנות לכל המשפחה אבל במקום היא פונה לגברים ובני נוער חרמנים. אל תשכח בנות שיש להן עיניים
 

השורד

New member
מסכים עם הכל - ועוד

לגבי 4 - הרעיון הוא דומה בסך הכל לזה של עונה 7 - רק ששם זה בא בהפתעה גדולה: לא אמרו כלום על זה שהמודחים נשארו בשטח, ופתאום, משום מקום - הביאו אותם כקבוצה לתחרות החסינות. זה היה שוק רציני. פה כבר מעכשיו יודעים שלמודחים יש סיכוי לחזור. 5) הם לוקחים חומר של פרק אחד ומותחים אותו בכוח לשני פרקים. חבל. זה יוצר יותר מדי רגעים מתים (ואכן, בולט במיוחד במועצת השבט). 6) אתגר ההצבעה הכפולה הוא לא רק מיותר אלא גם מטומטם ולא מוסיף שום ערך למשחק. למה? זה שווה פתיחה של שרשור חדש (מיד).
 
למעלה