גשר הרכבת בנתב"ג

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
גשר הרכבת בנתב"ג

גשר הרכבת בנתב"ג
האם בכך תם הסיפור, ולא יהיה עיכוב נוסף?
 

seffic

New member
היום ניתן להזיז בתים שלמים למרחקים

מעניין איך ינמיכו.....
מעניין איך ינמיכו את הגשר,לאחר שהוא כבר נבנה.זה אפשרי בכלל מבחינה הנדסית?
היום ניתן להזיז בתים שלמים למרחקים
אז בטוח שמבחינה הנדסית אפשר לשקע יסודות של מבנה או גשר.
 

zvir1

New member
זה לא גשר רכבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

מעניין איך ינמיכו.....
מעניין איך ינמיכו את הגשר,לאחר שהוא כבר נבנה.זה אפשרי בכלל מבחינה הנדסית?
זה לא גשר רכבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
כדאי שכולנו נדע ONCE AND FOR ALL זה גשר מעל פסי הרכבת , כביש מקומי למושבים צפריה וכד כעקרון אין בעיה טיפה להוריד אותו-עדיין לא הניחו קורות. וזה לא אמור לשנות לבניית המסילה צבי רכניץ.
 

nitsansh

New member
אבל אם מורידים את הגשר...

זה לא גשר רכבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
כדאי שכולנו נדע ONCE AND FOR ALL זה גשר מעל פסי הרכבת , כביש מקומי למושבים צפריה וכד כעקרון אין בעיה טיפה להוריד אותו-עדיין לא הניחו קורות. וזה לא אמור לשנות לבניית המסילה צבי רכניץ.
אבל אם מורידים את הגשר...
יצטרכו גם להוריד את המסילה... לא?
 

nitsansh

New member
זה לא כל-כך פשוט...

אז יורידו קצת את המסילה...
מה יש? זו לא בעייה כזאת גדולה צריך קצת את המשטח להנמיך וזהו לא?
זה לא כל-כך פשוט...
כדי שלא יהיה שיפוע גדול צריך להנמיך מאות מטרים של מסילה... אם מורידים את הגשר 1.70 מ´ ורוצים למשל שיפוע של 1:100, צריך להוריד 170 מ´ מכל צד... הכל אפשרי, אבל יקר...
 

Sפיידי

New member
מה עדיף?

זה לא כל-כך פשוט...
כדי שלא יהיה שיפוע גדול צריך להנמיך מאות מטרים של מסילה... אם מורידים את הגשר 1.70 מ´ ורוצים למשל שיפוע של 1:100, צריך להוריד 170 מ´ מכל צד... הכל אפשרי, אבל יקר...
מה עדיף?
שמטוסים ייתרסקו או שיישלמו קצת יותר בשביל למנוע התרסקויות.
 

nitsansh

New member
עדיף שיתכננו יותר טוב...

מה עדיף?
שמטוסים ייתרסקו או שיישלמו קצת יותר בשביל למנוע התרסקויות.
עדיף שיתכננו יותר טוב...
ושיהיה תיאום בין הגורמים המעורבים (במקרה זה: הרכבת ורשות שדות-התעופה), ואז לא יגלו באמצע הבניה שיש בעיה... בין השורות נראה שיש סבירות גבוהה שבעוד כמה זמן יבנו מסלול חדש, ואז יצטרכו שוב להזיז את הגשר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה