גשם

גשם

גשם

\אלי לוזון ברחובות כיבו מזמן את האורות, את ניראת לי עייפה נלך לישון. האור דולק בחדר השני, אבל מישהוא אחר וזה לא אני... אני רוצה לשמור עליך ועלי, היום עבר עלינו יום קשה מדי. בחוץ יורדים עכשיו גשמי ברכה, ואת בוכה ואת בוכה.... ספרי לי מה כבד עליך, את כל מה שחבוי בך ונרדם. אני אמחה את דמעותיך, ורק שלא תבכי עוד לעולם... אין מקום לדאגה היי שקטה, אני איתך את לא לבד לעת עתה. עכשיו הכל זורם כאן במנוחה, ואת בוכה ואת בוכה.... ספרי לי מה כבד עליך, את כל מה שחבוי בך ונרדם. אני אמחה את דמעותייך, ורק שלא תבכי עוד לעולם... היום דיברתי באיי סי עם משהוא... וכתבתי שם שירים שאני אוהבת מאוד רציתי לכתוב גם את השיר הזה אבל לא היו לי את המילים... הקשר נותק.... והשיר נכתב כאן...
 
ממש נגעת בי..



צהרים טובים,מתוקה... בשבילי זהו בוקר טוב! נפלא לקום ולקרא את השיר...אף פעם לא ממש התעמקתי במילים. עכשיו אני בטוח אזכור וכשאשמע אותו..אמקד את עצמי למילים, יפהפה! אוהבת, אלת האהבה.
 
אלת...



את יודעת זה מוזר... תמיד אהבתי את השיר הזה...אבל סתם בתור עוד שיר נחמד שמתנגן לו ברדיו... והיום הייתי עצובה קצת כי רבתי על שטות עם חבר טוב... והקשבתי פתאום למילים של השיר, הוא מדבר בעצם על חברות טובה, (כך לפחות אני מרגישה..) ופתאום זה כל כך התאים לי, המילים האלה... שהייתי חייבת, פשוט חייבת להקליד אותם לכאן... ולחזור לקרוא בהם שוב ושוב... ובשאיפה שאותו חבר גם יכנס לכאן ויבין על מה אני מדברת... פשוט שיר מדהים ומילים כל כך עמוקות... שאם רק מרחפים עליהם לא מבינים אותם... אז אני עכשיו מבינה את השיר הזה... מבינה אותו טוב ולשמחתי גם אותו חבר מבין את השיר הזה.... זהו. אלת. הייתי חייבת להסביר לך למה הוא נכתב כאן... ליהי
 

phantom

New member
אלת - מתי כבר אני אוכל להגיד לך ``ממש נגעת בי``...חחחחחחח



 

phantom

New member
ליהי - אכן זהו שיר מקסים אך הוא בוצע במקור ע``י להקת בנזין



 
למעלה