גשם
גשם
\אלי לוזון ברחובות כיבו מזמן את האורות, את ניראת לי עייפה נלך לישון. האור דולק בחדר השני, אבל מישהוא אחר וזה לא אני... אני רוצה לשמור עליך ועלי, היום עבר עלינו יום קשה מדי. בחוץ יורדים עכשיו גשמי ברכה, ואת בוכה ואת בוכה.... ספרי לי מה כבד עליך, את כל מה שחבוי בך ונרדם. אני אמחה את דמעותיך, ורק שלא תבכי עוד לעולם... אין מקום לדאגה היי שקטה, אני איתך את לא לבד לעת עתה. עכשיו הכל זורם כאן במנוחה, ואת בוכה ואת בוכה.... ספרי לי מה כבד עליך, את כל מה שחבוי בך ונרדם. אני אמחה את דמעותייך, ורק שלא תבכי עוד לעולם... היום דיברתי באיי סי עם משהוא... וכתבתי שם שירים שאני אוהבת מאוד רציתי לכתוב גם את השיר הזה אבל לא היו לי את המילים... הקשר נותק.... והשיר נכתב כאן...
גשם
\אלי לוזון ברחובות כיבו מזמן את האורות, את ניראת לי עייפה נלך לישון. האור דולק בחדר השני, אבל מישהוא אחר וזה לא אני... אני רוצה לשמור עליך ועלי, היום עבר עלינו יום קשה מדי. בחוץ יורדים עכשיו גשמי ברכה, ואת בוכה ואת בוכה.... ספרי לי מה כבד עליך, את כל מה שחבוי בך ונרדם. אני אמחה את דמעותיך, ורק שלא תבכי עוד לעולם... אין מקום לדאגה היי שקטה, אני איתך את לא לבד לעת עתה. עכשיו הכל זורם כאן במנוחה, ואת בוכה ואת בוכה.... ספרי לי מה כבד עליך, את כל מה שחבוי בך ונרדם. אני אמחה את דמעותייך, ורק שלא תבכי עוד לעולם... היום דיברתי באיי סי עם משהוא... וכתבתי שם שירים שאני אוהבת מאוד רציתי לכתוב גם את השיר הזה אבל לא היו לי את המילים... הקשר נותק.... והשיר נכתב כאן...