גררר... לא לכאן ולא לכאן - פירמוט-

nisso167

Member
מנהל
בוא נעשה סדר בשירשור.

קראת את התגובה האחרונה שלי? האם יש לך כוננים C וD? שים לב, אות אחת מתחת לאות ה CD זהו כונן וירטואלי, לכן, אני מבקש שתבדוק, כמה כוננים המחשב מזהה, מC צפונה.
 

טיי 1

New member
סדר חייב להיות :

אתה צודק, מאוחר מדי קראתי את התגובה האחרונה שלך והתחלתי ליישם : המצב כזה. אחרי שעשיתי את ה PARTIONS, ואת ה ACTIVATE + ריסטרט. חזרתי ל A : בדקתי שאני יכול לעשות עד I: (כלומר די נקודתיים, אי נקודותיים וכו'. אם לזה התכוונת) ועכשיו עשיתי את הפקודה הכיפית ביותר בתולדות ההתעסקות עם מחשבים FORMAT C . ואני ממתין לפורמט. האם לפרמט גם את D ? האם את כל השאר ? האם אני יכול להשאיר אותם בעצם ולא לפרמט ? (ראיתי למשל שבכונן E עדיין נשארו כל המסמכים שהיו לי. אין טעם לפרמט אותם , לא ? ) הנה , הפרמוט של C הסתיים. מחכה להמשך הוראות מהמפקדה :)
 

טיי 1

New member
(את המשך ההסבר שלך לגבי LOC

וההמשך לא ממש הבנתי. אני לא יודע אפילו מה זה LOC)
 

nisso167

Member
מנהל
למה כל כך הרבה מחיצות?

כמה קבעת לכל מחיצה? והאם FAT32 או FAT16? אם הפימוט התחיל, חכה לסיומו, ועכשיו שאתה מצוי ברזי ה-FDISK, נתחיל מהתחלה, כשהפעם נחלק רק לשתי מחיצות. ואגב, אתה צריך לקבוע רק את C כמחיצה אטיבית, אבל טורקי טורקי, עד לסייסטה הקדושה.
 

טיי 1

New member
איזה סייסטה, אני כבר רואה

אותי עוד עשר דקות מטיח משהו בקיר (את הגלולות הרגעה אני משער :) , ומפסיק ת'עבודה. אז ככה - אני לא זוכר למה כל כך הרבה מחיצות. זה לא אני התקנתי אותם. FAT 16 או 32 - איך אני יודע ? הפרמוט התחיל והסתיים (רק של C . לא נגעתי באף מחיצה אחרת, ואני רואה שהן עדיין קיימות. אם אני אעשה FDISK - איך המחשב "יידע" לחלק לי רק את C ? אגב, ברגע שתתייאש ממני, או שאני מתיש מדי, כתוב לי מסר :) זה יהיה מובן בהחלט. אני ממשיך את השרשור בפרהסיה כי אולי זה בינתיים מעניין עוד אנשים.
 

nisso167

Member
מנהל
נתחיל מהתחלה.

FDISK ולמחוק את כל המחיצות. זוכר איך? תאתחל את המחשב, ונמשיך. ככה טורקי טורקי.
 

טיי 1

New member
שאלה-

כשאני מנסה למחוק אותם הוא דורש את ה VALUME LABLE של הכונן (השם שניתן לו ). איך אני זוכר עכשיו מה השם ?
 

טיי 1

New member
אוקי. מחקתי מחיצות חוץ מהנון דוס

שאותה הוא לא נותן לי למחוק (יש פרימרי ואטקסטנדט שהוא לא נותן לי למחוק) )"PARTION SELECTEN IS NOT A NON-DOS"
 

nisso167

Member
מנהל
עלה עם דיסק התקנה של XP

כמו שהצעתי לך כמה שירשורים למעלה. ואחר כך נמשיך. חשוב שנעבור שלב אחר שלב.
 

טיי 1

New member
הפסקה זמנית,

ניסו , אני עושה הפוגה זמנית, מקווה לחזור אח"כ. (בינתיים אנסה להעלות את ה XP). ים תודות על בינתיים. כשאחזור אם תהיה פה ותזכור , נמשיך מהנקודה הזאת :) תודה !!!!!!!
 
למעלה