גרפיקה בפרולוג

גרפיקה בפרולוג

אני צריך לעשות עבודה באמזי פרולוג אני צריך לפתוח חלון שיהיה כתוב בו משהו אני לא יודע איך אני אמור לעשות את זה איך אני נותן לפרולוג פקודה? בליסטנר? באדיט? איפה? תודה
 

Guligever

New member
שימוש באנזי פרולוג

אתה צריך לפתוח קובץ של תוכנית בשם pro.* ובתוכו לכתוב את הפקודות. רב הפקודות נכתבות באופן רקורסיבי. לאחר מכן אתה פותח את הקובץ באנזי ומריץ אותו דרך הליסטינר. לפרולוג שהתקנת יש Help שמסביר ביתר דיוק. בהצלחה
 
למעלה