גילגמש מלך פרס
New member
גרפיקה בפרולוג
אני צריך לעשות עבודה באמזי פרולוג אני צריך לפתוח חלון שיהיה כתוב בו משהו אני לא יודע איך אני אמור לעשות את זה איך אני נותן לפרולוג פקודה? בליסטנר? באדיט? איפה? תודה
אני צריך לעשות עבודה באמזי פרולוג אני צריך לפתוח חלון שיהיה כתוב בו משהו אני לא יודע איך אני אמור לעשות את זה איך אני נותן לפרולוג פקודה? בליסטנר? באדיט? איפה? תודה