I Was Hoping
New member
ג'רנטיק
היום ניסיתי בפעם הראשונה טיפול פנים אצל קוסמטיקאית של החברה. חוויות ורשמים: התורה של ג'רנטיק עובדת אחרת לגמרי מכל מה שחשבתי והכרתי עד עכשיו. הכל משלב טיפול מבפנים עם תזונה. לא היה לי שמץ. אחרי טיפובן שיש צורך בהמשך טיפול, גם במוצרים שלהם ל כמובן שיש צורך בהמשך טיפול, גם במוצרים שלהם וגם בטיפולי פנים וגם בתזונה. אצלי למשל, לפי הלשון (!!!) שלי הקוסמטיאית ידעה להגיד לי שאני לא אוכלת בשר, וזה נכון. האמת היא שהיא התאימה לי מוצרים, רק עוד לא החלטתי אם לרכוש אותם או לא, בעיקר בגלל המחיר - הסידרה + הוויטמינים הנלווים ביחד זה משהו כמו 2,200 ש"ח. אני עוד מתלבטת, למרות שאהבתי את השיטה. אין בה כלום מהכימיה ומהקוסמטיקה הנפוצה, שדיי נראה לי שמאסתי בה. אני יודעת שLADY H ניסתה והתמכרה לג'רנטיק, יש כאן עוד מישהי שניסתה ויכולה להמליץ לי או לא להמליץ לי?
היום ניסיתי בפעם הראשונה טיפול פנים אצל קוסמטיקאית של החברה. חוויות ורשמים: התורה של ג'רנטיק עובדת אחרת לגמרי מכל מה שחשבתי והכרתי עד עכשיו. הכל משלב טיפול מבפנים עם תזונה. לא היה לי שמץ. אחרי טיפובן שיש צורך בהמשך טיפול, גם במוצרים שלהם ל כמובן שיש צורך בהמשך טיפול, גם במוצרים שלהם וגם בטיפולי פנים וגם בתזונה. אצלי למשל, לפי הלשון (!!!) שלי הקוסמטיאית ידעה להגיד לי שאני לא אוכלת בשר, וזה נכון. האמת היא שהיא התאימה לי מוצרים, רק עוד לא החלטתי אם לרכוש אותם או לא, בעיקר בגלל המחיר - הסידרה + הוויטמינים הנלווים ביחד זה משהו כמו 2,200 ש"ח. אני עוד מתלבטת, למרות שאהבתי את השיטה. אין בה כלום מהכימיה ומהקוסמטיקה הנפוצה, שדיי נראה לי שמאסתי בה. אני יודעת שLADY H ניסתה והתמכרה לג'רנטיק, יש כאן עוד מישהי שניסתה ויכולה להמליץ לי או לא להמליץ לי?