גרמניה

skatza

New member
גרמניה

שלום רב, תהיתי אם תוכלו לעזור לי: יש לי דרכון אירופאי ואני חושב לעבור לגור בברלין. איפה אני יכול למצוא מידע בדבר הזכויות הסוציאליות שלי בגרמניה וגם לוחות מודעות לדרושים ולדירות ושותפים וכו'. דברים שאני רוצה לדעת למשל: האם מגיעים לי דמי אבטלה עד שאני מסתדר? האם עוזרים בפתיחת עסקים קטנים (הלוואות)? ביטוח רפואי וקופ"ח? כניסה עם בעלי חיים? תודה מראש שרון
 
דמי אבטלה מגיעים למי שעבד תקופה מסויימת.

בניגוד למדינת ישראל שמעודדת הגירה בחוץ [רק של יהודים], אירופה לא מעניקה חבילת הטבות למהגרים, להיפך. תצטרך להסתדר בעצמך.
 
למעלה