גרמניה הפסידה..

עילית33

New member
גרמניה הפסידה..

מקום שני...
וכל הפרצופים חמוצים אפילו יותר מהרגיל( זה אפשרי בכלל??) סתאאאםםם.. יאללה - ברזיל שחיקה אותה!
 

judyr

New member
וטוב שכך....

מהרגע שהתחיל המונדייאל אני אמרתי... ברזיללל תיקח ובגדול
 

גופמן

New member
בואו נודה

לבחורינו המצויינים על ההופעה המצויינת והכבוד שהם הביאו לאומה הגרמנית. המקום השני המכובד ואף מעבר לכך: על ההוכחה שנבחרת טובה מספיק מנצחת אפילו נגד השופטים, בניגוד לשאר הקבוצות ששיחקו נגד דרום קוריאה. ועל כך שלטובת העולם והפורום העפנו את האמריקאים מהמונדיאל. ושיש מועמדת טבעית לזכייה עוד ארבע שנים. בברלין הבנויה
 
דייטשלנד דייטשלנד אובר אלס...

ניכט אובר אלעס...
באמת חבל שהם הפסידו, אבל ממש ממש לא הבנתי את הברזיליאות המטורפת של הישראלים כאן בארץ... קטע שכתבתי במקום אחר: (כמה מילים על אהדת ישראל האינפנטילית לברזיל). אז יופי, באמת כל הכבוד לברזיל שניצחה 2:0 את גרמניה, אבל ממש ממש ממש לא הבנתי את כל אותם עשרות אלפי חוגגים ישראלים שפתאום "כאילו" נהיו לאוהדי ברזיל נלהבים, ו"כאילו" שמחו שהיא ניצחה. לא אהדה לברזיל הזרה יש כאן, ולא שמחה בניצחון הזר יש כאן. פשוט מאוד, השמחה הישראלית בנצחון של ברזיל היא למעשה השמחה בהפסד של גרמניה. זה הכל. גם אם קמרון הייתה בגמר מול גרמניה, פתאום כולם היו נהפכים עכשיו לכושים קמרונים נלהבים, העיקר לא גרמניה... (אפרופו מעניין מה הייתה הבחירה אם ערב הסעודית הייתה בגמר מול גרמניה.. בטח היו אומרים שילכו שניהם לעזאזל). אני אישית הייתי רוצה לראות איך הישראלים היו חוגגים במקרה שיום אחרי המונדיאל היה לברזיל משחק נגד ישראל, תאמינו לי, תאמינו לי שכל הישראלים הצברים האלה היו נהפכים תוך שניה לאוהדים שרופים של נבחרת גרמניה. תאמינו לי. זהו, זה כל מה שרציתי להגיד, הישיבה:)))
 

pachanga SF

New member
כל הכבוד לברזיל../images/Emo45.gif

בעקבות המשחק השאירו את הפאבים פתוחים ועשו מסיבה עד הבוקר בגלל הניצחון
ואני כמובן נהנתי מהספק
 
למעלה