דייטשלנד דייטשלנד אובר אלס...
ניכט אובר אלעס...
באמת חבל שהם הפסידו, אבל ממש ממש לא הבנתי את הברזיליאות המטורפת של הישראלים כאן בארץ... קטע שכתבתי במקום אחר: (כמה מילים על אהדת ישראל האינפנטילית לברזיל). אז יופי, באמת כל הכבוד לברזיל שניצחה 2:0 את גרמניה, אבל ממש ממש ממש לא הבנתי את כל אותם עשרות אלפי חוגגים ישראלים שפתאום "כאילו" נהיו לאוהדי ברזיל נלהבים, ו"כאילו" שמחו שהיא ניצחה. לא אהדה לברזיל הזרה יש כאן, ולא שמחה בניצחון הזר יש כאן. פשוט מאוד, השמחה הישראלית בנצחון של ברזיל היא למעשה השמחה בהפסד של גרמניה. זה הכל. גם אם קמרון הייתה בגמר מול גרמניה, פתאום כולם היו נהפכים עכשיו לכושים קמרונים נלהבים, העיקר לא גרמניה... (אפרופו מעניין מה הייתה הבחירה אם ערב הסעודית הייתה בגמר מול גרמניה.. בטח היו אומרים שילכו שניהם לעזאזל). אני אישית הייתי רוצה לראות איך הישראלים היו חוגגים במקרה שיום אחרי המונדיאל היה לברזיל משחק נגד ישראל, תאמינו לי, תאמינו לי שכל הישראלים הצברים האלה היו נהפכים תוך שניה לאוהדים שרופים של נבחרת גרמניה. תאמינו לי. זהו, זה כל מה שרציתי להגיד, הישיבה

))