גרין ל-NBA?

redron

New member
גרין ל-NBA?

היכולת הטובה של יניב גרין העונה, ובמיוחד במשחקי הפיינל פור של היורופליג בקאזאן, הרשימה את אחד ממגלי הכשרונות של ה- NBA, וייתכן שגרין יוזמן בקיץ למחנה האימונים של דטרויט פיסטונס. הסוכן הראשי של דטרויט פיסטונס, טוני רונזוני, אמר לשליח חדשות הספורט, דני ענבר: "אני עוקב אחרי גרין מאז אליפות אירופה בטורקיה לפני שנתיים, אני מאוד אוהב את ההתקדמות שלו. הוא מוגבל בקליעה מבחוץ ובמקומו הייתי קם כל בוקר וזורק ללא הפסקה. אבל ללא ספק הוא שווה זימון למבחנים. ייתכן שגרין יהיה הישראלי הראשון ב- NBA ואנחנו רוצים שהוא יגיע מדטרויט, כי הבעלים שלנו הוא יהודי". במשחק חצי הגמר מול מארוסי היה יניב גרין מצויין כשקלע 18 נקודות וקטף 12 ריבאונדים. במשחק על המקומות 4-3, נגד אוראל גרייט הרוסית, קלע גרין 11 נקודות וקטף 9 ריבאונדים. (ספורט 5)
 

mickeym

New member
בואו לא נעשה מזבוב פיל

יניב גרין הוא הסנטר הישראלי הטוב ביותר. אפשר גם לומר שהוא גבוה אירופי סביר עד טוב, ובוודאי לגיטימי. אבל, וזה אבל גדול, הוא לא סנטר ל-NBA. על מי הוא ישמור? הסנטרים שם גבוהים יותר ו/או חזקים יותר, וה- PF זריזים יותר ובעלי קליעה מבחוץ. יניב הוא באמת אחלה שחקן, ומגיע לו לשחק בטופ של אירופה, אבל הוא לא פוטנציאל NBA. עמית תמיר, דווקא כן, בגלל היד היציבה מ-3 וזריזות הרגליים היחסית לשחקן בגודל שלו. מיקי
 
כל זה בהמשך ישיר למה שאמרתי

יניב גרין בעונה הבאה הסנטר של מכבי. הרי זה יכול להיות פשוט מתאים שהוא יהיה בעוד שנתיים המחליף של בן וואלס הם כ"כ דומים בנתונים שלהם.
 

mickeym

New member
אגב דומארס, רעיון בטוח ליניב גרין!

אם יניב גרין ישנה את שמו ליאניב גריניצ'יץ', מי יודע, אולי דטרויט יקחו גם אותו במקום השני בדראפט...
 

Gretchen

New member
יניב nba?

נראה לי שהגזמנו קצת.. בכל אופן ל"תן לו בפליי" שכל כך רוצה את יניב שנה הבאה במכבי.. צר לי אבל יש לו עוד עונה לעשות בהפועל וחוץ מזה אני דיי בטוחה שהוא לא ילך לשחק במכבי גם ככה.. ולא כל שחקן טוב ישר צריך ללכת לשחק על הספסל שלכם.
 

capsl0ck

New member
שוב,

אם מכבי תרצה, גרין יגיע. האמת היא שהוא מאוד הרשים אותי בשני המשחקים האלה, אבל מוקדם לדבר על NBA או אפילו יורוליג. אם הוא ישתפר עוד (בעיקר בקליעה מחצי-מרחק) בשנתיים הקרובות, הכל פתוח.
 

redron

New member
גם אם מכבי תרצה..

אז כמו שדון שימון אומר ואני מצטט:"חוזה יש לכבד!!" מי ישחרר אותו למכבי,הפועל?? וחוצמיזה שאחת הסיבות לליגה כל כך איכותית השנה זה שהישראלים כבר לא חושבים כמו פעם שזו אטרקציה כל כך גדולה להתייבש על הספסל של מכבי, (תשאלו את שפר וליובין..) מכבי זו קבוצה של זרים ושתישאר כך, ולכל המפרגנים להפועל ת"א וי-ם באירופה, אני אומר תודה רבה ויאללה צאסק"א!!
 
למעלה