גרוש ילדי העובדים הזרים...

גרוש ילדי העובדים הזרים...

'אין לי ארץ אחרת' שרים ילדים לעובדים זרים אשר נולדו כאן וישראל זו המדינה היחידה שהם מכירים. נכון שהם נולדו תוך כדי עבירה על החוק מצד הוריהם...נכון שהם לא יהודים...אבל נכון גם שלעומת אוכלוסיה אחרת למשל, אחוז מסויים לפחות מילדי העובדים הזרים גם יתרום למדינה. היינו עם נרדף וזו היתה מנטרה די קבועה בלקסיקון שלנו. מה עכשיו? אנו הופכים לעף רודף? מה שבטוח, אם טומי לפיד היה שר הפנים הילדים הללו לא היו מגורשים.
 

הרקולס36

New member
בטח התכוונת...

טומילפיד ז"ל.....לא?
 

kleo patra

New member
לגרש אותם!

בגלל העובדים הזרים צמחה האבטלה ועמה כח אדם הזול בגלל העובדים הזרים יש לא מעט אלימות הילדים הם רק תוצר הלואי ועד כמה שזה קשה מקומם לא כאן אני מדיימנת מצב בעוד 20-30 או 40 שנה מה יקרה כאן? כל העובדים הלא חוקיים יהיו חוקיים? איזו מין מדינה תהיה לנו איפה המקום שלנו?!!! יש להסתכל על הבעיה לא נקודתית (ילדים) אלא ברמה הגלובלית ולטווח הרחוק.
 

Rtitan

New member
אני מוכרח לומר שאני מסכים עם כל מילה../images/Emo45.gif.

ההורים שלהם הגיעו הנה ונשארו כאן שלא כחוק, נכון - הילדים לא פשעו במאום... אבל גם הילדים שלנו לא פשעו במאום - די להביט על ערביי ישראל כדי להבין את האמירה "הזורע רוח, סופו לקצור סופה". כאן בארה"ב למשל - ילד שנולד כאן ולא משנה באילו נסיבות - מקבל אזרחות אמריקאית... וזה יוצר כאן בעיות נוראיות של גטאות מיעוטים שהולכים וגדלים, אלימות קשה ומלחמות תרבות עקובות מדם של מיעוטים שונים לבין אחרים... כאן הבעיה העיקרית היא ההיספנים מול השחורים. כדי לטפל בסיפור הזה כבר כיום בראשיתו ולא להמתין לסערה שתגיע.
 
שים לב...

אתה אוכל, שותה ומבלה ע"ח משלם המסים האמריקאי. מה יקרה אם יוולד לך שם ילד וירצו לגרש אותו או למדינתך או למדינה ממנה הגיעה אמו? תעזוב את מקום עבודתך ותסע אחריו?
 
צודקת...

ואת מקומם בעבודת הקודש שהם עושים עם זקנים למשל יתפסו החרדים. ברמה הגלובלית לטווח ארוך יש לטפל קודם בפרזיטים הגדלים בתוכנו - אם לא הם לא היינו צריכים מלכתחילה עובדים זרים. אני בדעה שיש לגיירם ולהשאירם בארץ.
 

MAMALY

New member
לא נכון בכלל!!! לא מסכימה איתך

לא בגלל העובדים הזרים צמחה לה אבטלה. נסי את למצוא אופר לילדים שתישן אצלך?? ישראלית??? אין מותק אין רק אם את גרה בחו"ל. (לא מפינוק או עושר כלכלי בגלל מחלה) נסי את למצוא עובדים למטע או לקטיף חקלאי - אין ישראלים לא מוכנים לעבוד בזה. המדינה רעשה על "ניצול תורמות ביציות" זוכרת? רק השבוע... אותן נשים יכלו לעבוד הן לא רוצות אני אישית מכירה המון גברים ונשים שלא טורחים לעבוד כי בשביל מה??? ביטוח לאומי נותן 3500 ש"ח בחודש בעבודה הם ירוויחו עוד 1000 ש"ח לפחות בהתחלה... ולא.. הם לא מוכנים יש מובטלים שפשוט לא בא להם - עצלנים לבוא ולהפיל הכל על עובדים זרים????? את ראית פעם מקרוב את נתמכי הסעד?? אני ראיתי ונגעלתי בחיי מרובם (לא כולם כמובן) יושבים ברחוב משחקים שש בש במקום לרוץ לראיונות עבודה ולא הם לא גרים באיזורי ספר הם גרים במרכז הארץ - להקיא. דווקא את הקהילה הפיליפינית אני מכירה מקרוב מאוד בגלל מטפלים להורינו.. גברים ונשים עדיני נפש, ישרים חרוצים ונעימים כל כך מאוד נקשרנו אליהם לא יתכן שילדים שנולדו בארץ לאנשים שעובדים אצלינו, שחיים פה שנים באישור שהיה להם יזרקו למקום אחר אנחנו עם שידע רדיפות לא נוכל לגרש ככה ילדים
 

kleo patra

New member
סליחה??

אופר? אופר לילדיי? למה שילדיי יזדקקו לאופר אם יש להם אמא. ושנית רוב אלו בעשירון העליון בכ.שמריהו מחזיקים אופר- ואפילו אם הייתי גרה שם-אישית לא הייתי מכניסה אישה זרה שתטפל בילדיי. זה א'. ב'. עובדי מטעים? לא מוצאים? האבטלה לא צמחה ביום בהיר אחד ולא תוך שנה..זה תהליך ארוך ומתמשך- בשל כ"א זול וזר, אני מבטיחה לך שעם רמת האבטלה של היום הישראלים המפונקים של אז- היו בשמחה עובדים במטעים או בבניין! אישית אין לי שום דבר רע נגד האישיות שלהם- אלא ההתנגדות שלי היא לתוצאה ארוכת הטווח שתיווצר כאן במדינה בעשור הבא...וחבל שאתם בוחרים להתמקד בילדים שזו בעיה מאד נקודתית ולא חושבים לטווחים ארוכים..זו הבעיה של המדינה שלנו בכלל.
 

MAMALY

New member
אופר לא מחליפה אמא

ויש אמהות עובדות את יודעת..... אם תראילי את הישראלים המפונדקאית באים לעבוד אני מאוד אשמח תאמיני לי. בלי קשר לא הצלחתי להתרכז בגלל אורחים שנכנסו לי פתאום , רציתי להגיד שאנחנו עם שסבל כאלו רדיפות, לא יתכן שנרדוף עם אחר שחי בתוכינו וכולו טוב לב לא בגללם יש אבטלה... תנסי להזכר רגע בשנת 1936-8 בגלל היהודים אין מקומות עבודה לגרמנים.. נו באמת... זה ממש אבל ממש לא ככה. כמו בהרבה דברים נורא אוהבים לזרוק ססמאות ולעלות על בריקדות אבל תכלס, לא בגלל הפיליפינים אין עבודה לישראלים, האבטלה גדלה כל הזמן (וכמות הפיליפינים או כל עובד זר שהוא יורדת... תכנית ויסקונסין נכשלה... זה בטח לא בגלל ילדים שנולדו פה וגדלים פה ואין שום סיבה בעולם לזרוק אותם. אחרי הכל ההורים שלהם מטפלים בקשישים שלנו כי אף ישראלי לא מוכן לעשות את זה.
 

שרשירית

New member
דעתי

העובדים הזרים מגיעים לישראל בדיוק למען אותה מטרה שהישראלים מגיעים לארה"ב - להתפרנס ולהרוויח כסף. הם מועסקים בתפקידים שישראלי מן השורה, קרי אתם ואני, לא נהייה מוכנים לבצע, כגון: סיעוד, עבודה חקלאית, משק בית, ועוד. בניגוד לדעתה של קליאו, שהזכירה לי את היטלר בזמנו שטען שהאבטלה בגרמניה היא בגלל היהודים (זה הטיעון המרכזי והראשוני לתחילתה של הרדיפה אחר היהודים), אני מסתכלת על העובדות. והעובדות הן שהרבה ישראלים מעדיפים לחתום אבטלה מאשר לבצע עבודה שמתבצעת על ידי עובדים זרים, גם אם במחיר כפול ומכופל. והרי העבודה חייבת להתבצע על ידי מישהו. דבר שני, עקרון הדלת המסתובבת. מנסיוננו אנו וכמו בכל מדינת הגירה אחרת, ברגע שיגרשו את העובדים הזרים יגיעו אחרים במקומם ויתפסו את אותן המשרות. ומדוע? - מכיוון שרשת ישראלית בשיתוף העובדים הזרים (קבלני עבודה) מרוויחים כסף רב מהעסקתם של אלה. ומכיוון שעובדים זרים הם גם ככה לא עובדים חוקיים אזי מעסיקים ישראלים או זרים עוברים על החוק. והרי הם יודעים שהם עוברים על החוק, מה ימנע מהם ולהביא עובדים זרים אחרים. הרי לכם ולי לא ממש משנה אם ניגרי זה או אחר מנקה את ביתנו או עם פיליפינית כזו או אחרת דוחפת את כיסא גלגלנו. דבר שלישי, בל נשכח שבין העובדים הזרים מצויים ילדים שנולדו כאן בארץ ישראל, דוברים עברית רהוטה, התערו בתרבות הישראלית (באופן יחסי כמובן) ויותר מכל - לא שהו אף לא רגע בארץ מוצא הוריהם. מה עליהם? על כן, הצעתו של שר החינוך להשארת משפחות זרים בעלות ילדים בגילאים 3 עד 18. וכמו שהתפרסם במאמר בעיתון "הארץ" מהיום: "לפי שעה עלה בידי שר החינוך, גדעון סער, לעצור את מבצע הגירוש עד לדיון בהצעת החלטה שהעביר לממשלה. סער מציע לקבוע תנאים למתן רשיון לישיבת קבע בישראל לילדים שנקלטו בחברה הישראלית. על פי ההצעה, עד לקביעת הסדר הקבע לשהייתם בארץ, לא יוצא צו הרחקה מישראל לילד של שוהים שלא כדין שגילו מ-3 עד 18 שנים, וגם לא להוריו ולאחיו". מעבר היותי "שמאלנית יפת נפש" (ואם תרצו "שמאלנית מסריחה") אני לא שוכחת לרגע את הרצון הבסיסי של בני האדם, בלי קשר למינם, גזעם, צבעם וכו' וגו', להתפרנס ולחיות בכבוד. קוראים לזה הומאניזם ואפשר להוסיף לזה גם מוסר. ולדודה שלי בלוס אנג'לס (בחיי שאם תבדקו גם כמה דורות אחורה לא תמצאו שביב אמריקאיות בדם התימני) שמשתכשכת כעת בבריכת השחייה הפרטית שלה - את לא חושבת שהגיע הזמן לדאוג שגם לי תהייה בריכה משלי? על כן כשאת מגיעה לארץ אל תשכחי להביא איתך איזה אפרו-אמריקאני או סיצילאני-ארגנטינאי או סיני-קוריאני או כל נושא גרין כארד בלי קשר לדת ולגזע, את יודעת בחלקים מסויימים של ארה"ב גם בלי קשר למין. כתבתנו שרשורה פרום שיקאגו או דרום תל אביב, זה נראה אותו הדבר.
 

Rtitan

New member
זה מאד שונה ממה שקורה עם הישראלים...

לפחות הישראלים שאני מכיר, שמגיעים הנה לארה"ב. דבר ראשון - אין דבר כזה להגיע באופן לא חוקי. עברתי שבעת מדורי גיהינום של בדיקות מכל המינים והצבעים עד שקיבלתי את האישור המיוחל לעבוד כאן, וויזת עבודה כאן היא בכלל חלום באספמיה - כי ויזת עבודה פותחת את הפתח לגרין כארד. אחד הדברים הכי גדולים שהוצעו לי כאן כשהציעו לי משרה לכמה שנים, היתה שנאס"א תדאג להפוך את הויזה שלי מיידית מויזת עמית-מחקר/סטודנט לויזת עבודה ולטפל בגרין כארד שלי. דבר שני... אופי האוכלוסיה הוא שונה. ממש דרך מקרה, דיברתי עם ידיד שלי בחדר-כושר הבוקר. הוא מורה שהגיע לשיקגו לפסדינה ודיברנו קצת על איכות ההשכלה כאן בארה"ב. אחד הדברים שהוא אמר והפילו אותי לרצפה היה שהדור הנוכחי כאן בארה"ב הוא דור של אנאלפתים. בין מסיימי 12 שנות לימוד כאן בארה"ב, יש 17% של אנשים שאינם יודעים לקרוא!! שישית מבוגרי בתי הספר האמריקאיים אינם יודעים לקרוא! פקחתי זוג עיניים נדהמות "אבל... אתם פאקינג האימפריה של הדור הנוכחי!!" הוא ענה לי "כן... בגלל שאנחנו מביאים אנשים כמוך ממדינות אחרות, שהן מספיק מטומטמות לוותר עליכם. אחד הדבררים הנורמליים שבינתיים הממשלה עושה היא לייבא מוחות מחו"ל, ולשלם עליהם כסף טוב כמו על כל מוצר אחר!". אני יודע מחברים שלי שעובדים בהייטק, שיש מגמה הולכת ומתפתחת להתחיל לייבא אפילו עובדים זרים בתכנות לישראל - כך שלא מדובר רק בעיסוקים שישראלים לא מוכנים לעסוק בהם... כמה עובדי הייטק יש כאן בפורום? תארי לעצמך שהם יתחילו להידחק ממקומות העבודה שלהם בשל ייבוא עובדים זרים? זה לא שהעובדים הזרים עושים טובהה ועובדים בעעבודות שישראלים לא מוכנים לעבוד בהם, מדובר בניצול ציני של מעסיקים שמעדיפים כוח עבודה זול. המזל שלי הוא שאני עוסק בתחום ש... לא קל להתמקצע בו (מה גם שאני בככלל העובד הזר שמנסים להעסיק...) - אבל אני בהחלט חושב על אנשים אחרים. היום אלו עובדי הסיעוד (אחות מוסמכת היתה מטפלתהרבה יותר טוב, אבל גם הרבה הרבה יותר יקר!), מחר אלו מתכנתים (וכאן בארה"ב בהחלט יש שימוש ממסיבי ביותר במתכנתים הודים שיושבים בהודו ומקבלים פרויקטים מכאן...) או אנשי מכירות (רוב הטלמרקטינג של השוק האמריקאי מתבצע כיום ממדינות מזרח אסיה!). כל הנושא הזה מאד מורכב וכרגיל - אסור לראות רק את השכבה העליונה שלו.
 

שרשירית

New member
ממש לא שונה משום הגירה לא חוקית אחרת

לגבי הדבר הראשון - RT, תנחת ומהר. בטח שיש דבר כזה להגיע לארה"ב באופן לא חוקי. איך נראה לך מגיעים לשם כל הישראלים ושאר היספאנים, יפנים, קוראנים, איטלייאנים, פאקיסטאנים ועוד כאלה שלא מסתיימים ב'אנים'. ולא, אין הכוונה לכאלה שמגיעים לעבוד בנאס"א אלא במובינג, שמובינג וכדומה. לגבי הדבר השני - הוא רק מחזק את דבריי. אין מוחות בארה"ב - מביאים מוחות מבחוץ. יש לזה דרישה. ועל אותו המשקל - אין עובדי חקלאות / סיעוד / ניקיון ישראלים (כי כולם מוחות כאן) - מביאים עובדים זרים מבחוץ. צודק, יש לראות גם את השכבה התחתונה ולא להתעלם מהם. זו שכבה חלשה וענייה וקל לנו לעצום את עיננו להתייחס אליהם כאל בלתי נראים. הזבל שבחצר האחורית. תראה, חוץ מהייטקיסטים מעטים שנפלו על הראש ועברו להוראה (ועשו עליהם כתבה בעיתון כמובן על מנת לסקר את התופעה ההזויה) אף אחד מהמובטלים כולל כאלה שאינם הייטקיסטים לא הגיע ללשכת התעסוקה וביקש לעבוד בבניין / סיעוד וכו' וגו'. כולם מוחות כאן מותק... אחד-אחד ומי שכבר מוכן לקרוע את התחת ולעבוד קשה יעשה זאת בארה"ב של אמריקה כי שם אם מצליחים זה ביג סייז או קינג סייז. ולהמחשה ויזואלית לחץ כאן
 
אני פוגשת את הילדים הללו

לא אחת במסגרות החינוכיות השונות...בשבילי הם לא "ילדי הזרים" המועמדים לגירוש אלא פרטים, ילדים מקסימים עם חיוך, עיניים מאירות ונשמה גדולה....הם אוהבים את הארץ לא פחות ולפעמים יותר מילדים "רגילים"...הם קרועים בין חלקי המשפחות שלהם שנשארו בארץ מוצאם לבין הנאמנות שלהם למקום הזה- רובם מוכנים לשרת בצה"ל ולתרום ללא כחל וסרק וכתגמול על כך הם נתקלים בדחיה גדולה של הארץ שהם רוצים לחבק .נפשות רכות שמתמודדות עם עומס רגשי כה גדול. אנחנו הזמנו אותם לפה כדי שיהיו חוטבי העצים ושואבי המים של החברה מרימת האף שלנו. כעת אנו בועטים בהם ככלי אין חפץ בו. אותי זה מזעזע. בפרט כשאני יודעת שאחרי גירושם יגיעו חדשים וגם אותם נגרש. אכן חברה מפוארת בנינו לנו כאן בארץ הקודש. כל הכבוד לנו.
 
יפה כתבת...../images/Emo45.gif

אני רק אוסיף - לא רוצים עובדים זרים? אל תשלמו אבטלה ו/או הבטחת הכנסה ו/או ב"ל לבטלנים. להחמיר את הקריטריונים לנ"ל ואז אפשר יהיה לחזור לעבודה יהודית בארץ ישראל.
 

NoaModiin

New member
תאמינו קצת בעומדים בראש מדינתכם...

תנו להם קרדיט, הם מנהלים את המדינה שאתם חיים בה... אני רוצה להאמין שאנשים חושבים לפני שנלקחות החלטות, במיוחד בנושאים רגישים כאלה. עובדה היא שהגרוש לא מבוצע שרירותית, ויש רצון להקל ולעזור. יש טיעונים לכאן ולכאן, ובכל זאת, לדעתי הטיעונים בעד הגרוש מנצחים...
 
למעלה