גרא שלום,

Nightmare18

New member
גרא שלום,

אבקש עצה בנוגע לבעיה שיש לי עם חמותי לעתיד, בן זוגי ואני לא גרים יחד אך חוסכים כבר לקניית בית יחדיו, בנוסף כבר הזמנו מקום לחתונה... אך רק לפני שבוע חמותי לקחה מבן זוגי סכום יפה מהחיסכון בשביל לקנות סחורה לעסק שלה. הבעיה פה שלמרות שאין לה כסף היא לא מפספסת מניקור ופדיקור פעם בשבועיים, ונרשמה לאחרונה לקורס שעולה הון תועפות ובנוסף כל הזמן קונה שטויות... כלומר אין לה בעיה לקחת לנו את הכסף ולהמשיך לחיות ברמה גבוהה! אני לא יודעת איך להתנהג ואיך לגשת לבן זוגי מבלי להראות חומרנית, לפעמים אני מתפרצת וצועקת שנמאס לי מהחנות שלה ואם אין כסף אז שתסגור ומצידי תלך לעבוד בניקיון אם היא לא יודעת לעשות כלום. וזה גורם לריב רציני ביני לבין חבר שלי, אני מאוד אוהבת אותו והוא פשוט לא עומד בלחץ שלה היא פשוט באה נעמדת לו על הראש ברגעים שהוא הכי עייף למשל אחרי משמרת לילה ומבקשת ממנו כסף והוא פשוט נכנע... וזה פשוט מעצבן! לא דיברתי איתה על זה, היחסים שלי איתה מאוד טובים אבל אני בתוכי כועסת עלייה כעס שעלול להתפרץ בצורה מוגזמת יום אחד... מה לעשות ואיך להתמודד? תודה
 

גרא.

New member
Nightmare18,אפשר לחלק את התגובה לשני חלקים.

ראשית לגבי שמירה על החיסכון שלכם לקראת קניית בית יחדיו.חשוב שהוא יהיה בחשבון משותף,כאשר כל הוצאת כסף ממנו תותנה בחתימה של שניכם. לא יתכן מצב בו בן זוגך, מושך כסף מהחסכון המשותף,בלא ידעתך והסכמתך.חתימה כפולה,תמנע את האפשרות למשוך כספים מצד אחד בלא הסכמת השני. לגבי מערכת היחסים שלך עם חמותך.כבר ברור שלמרות שהם לפי שעה טובים מאד,כבר מתבשל בהדרגה פוטנציאל לפצוץ ביניכן,כפי שבא לידי ביטוי במשפט שכתבת" לפעמים אני מתפרצת וצועקת שנמאס לי מהחנות שלה ואם אין כסף אז שתסגבור ומצידי תלך לעבוד בנקיון אם היא לא יודעת לעשות כלום"..וזה עדיין לא מתייחס לאפשרות של מעורבות שלה במערכת היחסים שלה עם זוגך,בנה.כפי שלא מעט חמות נוהגות לעשות.דומה שאין מנוס משיחה רצינית משולשת שלך עם האם ובן זוגך. וזה אחרי כפי שצויין בהתחלה על חתימה על חשבון חסכון משותף לשניכם בהתנייה שכל משיכת כספים תהיה בחתימה כפולה.
 
למעלה