גע גע

קשר עמוק

אסור שיראו אותך גונב, רוצח ואונס. מותר רק בחדרי חדרים. ולכן, אם אבוא עם תעודה, אוקע.
 
טוב, נו

סליחה שפקפקתי ביושרך. בקשר לרב, אולי כדאי לשלוח אדם דתי שידבר איתו וכך הרב לא #$**% לו את השכל.
 
שטויות

לא אקח את זה אישית. אפקט העדר הנפוץ. סתם נו. ולגבי רב, אני אשאיר מכתב לרב אבינר, רב מהזרם הדתי, שעונה על מכתבים שמשאירים מחוץ לדלתו.
 
אף אחד לא כועס עליך

מההודעה הראשונה שלך, נוצר הרושם לפחות אצלי שאתה לא כ"כ בטוח שעשית משהו לא בסדר. אז נתנו לך חיזוק חוץ מזה, מה רע בקצת רגשות אשמה? ולגבי מה לעשות, יעצתי לך בתגובה הראשונה שלי להודעתך תן לי בבקשה יותר פרטים (בישלת או רק אכלת, מה בדיוק בישלת/ אכלת ובאיזה כלים (זכוכית או חרסינה, ואם זה היה חם או קר) ובלי נדר אחזור אליך בהקדם עם מה ההלכה אומרת לעשות ואולי אנסה לייעץ איך לצאת מהמצב
 
למעלה