STANLEY CLIMBFALL
New member
גע גע
שלום לכם, כתבתי פה מעט בעבר, ואני נהנה להיכנס לפה לקרוא, ועושה את זה על בסיס די קבוע, אך על אף שאני אוהב לכתוב ולקשקש, לא הרגשתי שיש לי מה להוסיף, והרגשתי שבעיותיי אינם בעיותיכם וכו' וכו'. אך מסתבר שבאמת א"א לברוח מזה. מצבי הוא יחסית קל מאוד. צרות של עשירים..אבל גם לעשירים יש צרות. כולם יודעים שאיני דתי. כולם קיבלו את זה, בצורה זו או אחרת. ברור שזה מפריע, אבל לדעתי הם באמת בטוחים שיום 1 אני אחזור, כי 'אתה פשוט טוב מדי' ושטויות כאלה. ממש כאילו המוסר והדת הולכים יד ביד לאורך השנים.לא חשוב. לענייננו(ויש לנו 2, אז בבקשה לעקוב), אני גר בבית של סבתא שלי דתייה שומרת מצוות, אך נוח לי פה מאוד מבחינה דתית. היא מכבדת אותי ואני אותה. או שכך היה עד לאחרונה. לרוב, בשבתות וחגים, יש לי את ביתה לשימושי הפרטי. היא, כמובן, יודעת שאיני שומר שבת, אך יש מין הסכמה שבשתיקה. בפסח, הכנו פה קלמארי, ולא ייחסתי לזה חשיבות(על אף שעד אז שמרנו פה על כשרות יחסית.הכלים תמיד נשארו כשרים.גם כשהאוכל לא היה)עד שחטפתי צעקות מידידה שזה לא מכובד, שזה לא הבית שלי, ועליי לכבד אותה לפחות באופן מינימלי. חשבתי על זה, ובכל זאת השבת הוכן שרימפס(עם רוטב בנזונה.תודות לשמנת שנשארה משבועות
. אך אז התחילו המחשבות שוב. זה בסדר לעשות לה את זה? או שמה שלא יודעים לא מזיק? עוברים פה כל הזמן אנשים מהמש', כולם אוכלים פה, והם כנראה אוכלים טרף. לפעמים. אם היה פשוט להכשיר הכל, הייתי עושה את זה, אבל זה לא, בהתחשב בזה שאני לא ממש יודע מה הכלים שצריך..וצריך הגעלה וכו'. למישהו/י יש רעיון מציאותי?(אלא אם תשכנעו אותי שאין צורך, ואשמח גם לתגובות ציניות.הבנתי שזה הולך פה הכי טוב.ובצדק מסויים) לפחות קיבלתם הנחה מהעניין השני, וכתבתי יחסית בקצרה על הראשון, כי נכנסים לישון פה, אז ליל מנוחה לכולם.
שלום לכם, כתבתי פה מעט בעבר, ואני נהנה להיכנס לפה לקרוא, ועושה את זה על בסיס די קבוע, אך על אף שאני אוהב לכתוב ולקשקש, לא הרגשתי שיש לי מה להוסיף, והרגשתי שבעיותיי אינם בעיותיכם וכו' וכו'. אך מסתבר שבאמת א"א לברוח מזה. מצבי הוא יחסית קל מאוד. צרות של עשירים..אבל גם לעשירים יש צרות. כולם יודעים שאיני דתי. כולם קיבלו את זה, בצורה זו או אחרת. ברור שזה מפריע, אבל לדעתי הם באמת בטוחים שיום 1 אני אחזור, כי 'אתה פשוט טוב מדי' ושטויות כאלה. ממש כאילו המוסר והדת הולכים יד ביד לאורך השנים.לא חשוב. לענייננו(ויש לנו 2, אז בבקשה לעקוב), אני גר בבית של סבתא שלי דתייה שומרת מצוות, אך נוח לי פה מאוד מבחינה דתית. היא מכבדת אותי ואני אותה. או שכך היה עד לאחרונה. לרוב, בשבתות וחגים, יש לי את ביתה לשימושי הפרטי. היא, כמובן, יודעת שאיני שומר שבת, אך יש מין הסכמה שבשתיקה. בפסח, הכנו פה קלמארי, ולא ייחסתי לזה חשיבות(על אף שעד אז שמרנו פה על כשרות יחסית.הכלים תמיד נשארו כשרים.גם כשהאוכל לא היה)עד שחטפתי צעקות מידידה שזה לא מכובד, שזה לא הבית שלי, ועליי לכבד אותה לפחות באופן מינימלי. חשבתי על זה, ובכל זאת השבת הוכן שרימפס(עם רוטב בנזונה.תודות לשמנת שנשארה משבועות