מההודעה הראשונה שלך, נוצר הרושם לפחות אצלי שאתה לא כ"כ בטוח שעשית משהו לא בסדר. אז נתנו לך חיזוק חוץ מזה, מה רע בקצת רגשות אשמה? ולגבי מה לעשות, יעצתי לך בתגובה הראשונה שלי להודעתך תן לי בבקשה יותר פרטים (בישלת או רק אכלת, מה בדיוק בישלת/ אכלת ובאיזה כלים (זכוכית או חרסינה, ואם זה היה חם או קר) ובלי נדר אחזור אליך בהקדם עם מה ההלכה אומרת לעשות ואולי אנסה לייעץ איך לצאת מהמצב