געגועיי לסין
לפני תקופת מה הייתי בטיול לסין, מה שראיתי שם בערב (מעבר לבחורות יפהפיות בלי סוף) היה משהו שאני לא מבין למה אין אותו בארץ. זה היה מרכז בילוי ענק, ושאני מדבר על מרכז בילוי אני לא מדבר על עוד קניון מעאפן, אלא משהו שיותר מזכיר את רח' נורדאו, אבל הרבה יותר שוקק חיים ובמקום מדרחוב אחד היו שם איזה עשרה בשתי-וערב וארוכים ביותר, מלא מסעדות וחנויות בגדים פתוחות לרווחה, המון דוכנים קטנים על גלגלים שמכינים לכם מזון מהיר כמו נקניקיה על מקל או שיפוד, בלחמניה או בלי, דוכני ערמונים, גלידות, חנויות מזכרות, ספורט, מה שרק עולה על דעתכם וכמובן המון המון מסעדות אחת אחרי השניה (ושלא לדבר על המחירים הנמוכים). עזבו את זה שאפשר לטייל שם משעות הערביים עד השעות הקטנות של הלילה ולהרגיש שלא הספקתם הכל, אלא זה גם היה פתוח עד 1-2 בלילה. הכל. המסעדות, חנויות הבגדים, המזכרות, הספורט, התכשיטים, הרוכלים. כולם ערים, הכל חי ובועט כאילו השעה רק 7 בערב וכאילו אין מחר ולא צריך לקום. זה היה תענוג צרוף. ורק פה בארץ אתה הולך לקניון בשעה סבירה כמו 9 וחצי בערב ובשעה 10 אתה שומע את דלתות הזכוכית מתחילות להיסגר כשמוכרים עצבניים מאיצים בך לעזוב את המקום. המסעדות חלקן עוד ממשיכות ל-11, אבל תאכלס כאילו החיים נגמרים ב-11 בלילה. ואני שואל, למה אין בארץ מרכז בילויים כזה ? שהכל פתוח, שאפשר לטייל, לקנות, לבלות, עד השעות הקטנות, ושזה לא יהיה רק פאב מצחין ? למישהו יש תשובה ?
לפני תקופת מה הייתי בטיול לסין, מה שראיתי שם בערב (מעבר לבחורות יפהפיות בלי סוף) היה משהו שאני לא מבין למה אין אותו בארץ. זה היה מרכז בילוי ענק, ושאני מדבר על מרכז בילוי אני לא מדבר על עוד קניון מעאפן, אלא משהו שיותר מזכיר את רח' נורדאו, אבל הרבה יותר שוקק חיים ובמקום מדרחוב אחד היו שם איזה עשרה בשתי-וערב וארוכים ביותר, מלא מסעדות וחנויות בגדים פתוחות לרווחה, המון דוכנים קטנים על גלגלים שמכינים לכם מזון מהיר כמו נקניקיה על מקל או שיפוד, בלחמניה או בלי, דוכני ערמונים, גלידות, חנויות מזכרות, ספורט, מה שרק עולה על דעתכם וכמובן המון המון מסעדות אחת אחרי השניה (ושלא לדבר על המחירים הנמוכים). עזבו את זה שאפשר לטייל שם משעות הערביים עד השעות הקטנות של הלילה ולהרגיש שלא הספקתם הכל, אלא זה גם היה פתוח עד 1-2 בלילה. הכל. המסעדות, חנויות הבגדים, המזכרות, הספורט, התכשיטים, הרוכלים. כולם ערים, הכל חי ובועט כאילו השעה רק 7 בערב וכאילו אין מחר ולא צריך לקום. זה היה תענוג צרוף. ורק פה בארץ אתה הולך לקניון בשעה סבירה כמו 9 וחצי בערב ובשעה 10 אתה שומע את דלתות הזכוכית מתחילות להיסגר כשמוכרים עצבניים מאיצים בך לעזוב את המקום. המסעדות חלקן עוד ממשיכות ל-11, אבל תאכלס כאילו החיים נגמרים ב-11 בלילה. ואני שואל, למה אין בארץ מרכז בילויים כזה ? שהכל פתוח, שאפשר לטייל, לקנות, לבלות, עד השעות הקטנות, ושזה לא יהיה רק פאב מצחין ? למישהו יש תשובה ?