געגועיי לאובאמה.

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אובאמה היה נשיא אמריקאי מוסלמי מנוול, אבל הוא לא היה מטורלל.
הוא גם היה אגו מניאק כמו טרמפ אבל לא על סטרואידים.
כשהבטת לו בעיניים ראית המון חכמה.
לעומתו, כשאתה מביט בעיניו של טרמפ אתה רואה בית משוגעים.
הרי תשוש נפש הוא קל לשכנוע מכל הצדדים.
הוא יחבקותך, הוא ילטפותך, הוא יפנקותך
אבל כשתסובב לו ת'גב הוא ישבור לך ת'ראש עם |פטיש|
אני מעולם לא הוסמכתי על ידי מוסד רפואי כלשהו אבל מתוך הידע שצברתי מהשכונה
אני לא שולל את האפשרות שטרמפ סובל ממחלה דו קטבית (מניאה דיפרסיה)
הסימפטומים וההתהפכויות שלו, מצביעות על כך ללא כל ספק.
עכשיו הוא "רוקד" ואלס עם מושתאבא חמינאי
מחר הוא יתהפך ויחזור לכאן להורה היאחזות עם נתניהו.
כנראה שנצטרך לסבול את המטומם הזה עוד שנתיים וקצת
או שהאיראנים ישלחו הפעם צלף יותר מיומן מהקודם.|חיוךרחב|

השכנים שלי אומרים לי: "מה אתה מדבר? הוא הנשיא הכי טוב שהיה עבור מדינת ישראל"
חרא עליו ועל "הטוב" הזה. :-/
״טקס האוסקר״ של אובמה, מצעד הסלבס - והמתקפה על טראמפ: ״פרק מביש בהיסטוריה״
 
למעלה